Plastad frotté kan man ju ha. Hade en massa bitar som jag klippte i handhandduk storlek som var väldigt praktiska.
Eller så kan man kura en ullfilt och ha under.
Uppdaterat; Aha, du menade inte mellan madrassen och lakanet. Det var där jag tänkte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plastad frotté kan man ju ha. Hade en massa bitar som jag klippte i handhandduk storlek som var väldigt praktiska.
Vad har ni/ska ha för vagnar?
Oj, är det inte tungt att bära i sjal? Typ längre sträckor iaf, promenader o så?Har en brio happy sen tidigare, behåller den. Kommer mest bära i sjal men skönt att ha vagn om det någon gång skulle behövas.
Inte särskilt i början är de så små att man inte märker av dem. Efterhand som de blir tyngre får man mer muskler och sen slänger man bak dem på ryggen = märker knappt av demOj, är det inte tungt att bära i sjal? Typ längre sträckor iaf, promenader o så?
Oj, är det inte tungt att bära i sjal? Typ längre sträckor iaf, promenader o så?
Ja årsinkomsten, har du återkommande provision/ob eller andra tillägg så ska de räknas med. Kassan räknar dock bort semesterersättningen typ. dvs de där 12-13% man har i semesterpåslag. Annars ska allt annat räknas som är stadigvarande återkommande. Tänk dock på att om du bara skriver vad du tjänade förra året så kan ju det bli oriktiga uppgifter om du varit sjuk och således haft både karensdag och sjuklön. Enklast är ju en fast månadslön + exvis ob. Men det brukar inte vara några problem att be lönekontoret plocka fram din årsinkomst åt dig så skriver du ner den. Oftast så brukar dessutom kassan dubbelkolla med arbetsgivaren om den är korrekt. Så jag har alltid bett om det direkt från lönekontoret via mail så har jag sedan bifogat mail alt kopia beroende på hur jag lämnat in uppgifterna..Fast jag ska ju fylla i den, så är det någon som vet om det är årsinkomsten som efterfrågas ?
En TAKO Laret i den här färgen enligt sambons önskemål.Vad har ni/ska ha för vagnar?
Vi får en vagn från min syster. Tror att det är en Emmaljunga. Tanken är att ha den hemma på gården och gå promenader på grusvägarna med den.Vad har ni/ska ha för vagnar?
Jag har inte lämnat några papper, men de hade redan en sig beräknad på mig så då bad jag bara lönekontoret räkna ut en ny och så mailade jag in den via mina sidor så har de korrigerat de nu...Ok jag har inte fått några papper hemskickade utan loggade in på "mina sidor", de kanske dröjer pga av helgerna. Avvaktar dessa då, tack för hjälpen :-)