Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi ger sonen hela grötpinnen och så äter han själv. De går att smulas isär ganska lätt så sonen tar lagom stora tuggor. Du kan ju alltid prova. Det är väldigt smidigt att ge som mellis och när man är iväg .Ni som ger grötpinnar, ger ni dom som hela... ja pinnar antar jag?
Kan de bita av lagom bitar då?
Mitt lilla gull har ingen självbevarelsedrift alls tror jag
Majskrokar har vi bannlyst tills vidare då han bara kör ner dom hela i halsen. Även smörgåsrån (och ja, allt annat...) stoppar han in så mycket som får plats av så vi ger honom helt enkelt småbitar av allt fortfarande.
Vet inte riktigt hur vi ska komma vidare med ätandet faktiskt, törs inte ge honom saker att gnaga av när han gör så här...
Majskolv är det enda som fungerar att han får hantera själv.
Vad lyxigt! Vår bebis hatar stallet. Aldrig så missnöjd som då oavsett. Ibland somnar hon så jag kan mocka i lugn o ro o sådär, men aldrig att jag skulle kunna rida. Dock svårt att klaga då hon sover 12h i sträck nattetid och även mkt dagtid om vi är annat än i stallet men ändå. Irriterande då hon när vi mekar med bilarna kan sitta i glo i timmar.Stackars liten febris!
Vi tog oss ut och fick faktiskt lite D-vitamin . Jag lyckades tajma förmiddagstupplur med ridpass som avslutades just som hon vaknade- ibland funkar det . Lo fick hjälpa till att skritta av hästen och lyste som en liten sol däruppe . Lunchfodring och allmänt pyssel med henne i vagn och på ryggen och jag måste säga att det mesta funkar att göra med henne med, precis som jag ville . Sen att jag är galet trött och ska sticka till jobbet strax är ju en annan femma . Hoppas på bättre sömn inatt!
Ja det är verkligen superskönt, speciellt nu när jag jobbar och både vill hinna umgås med henne och rida innan jobbetVad lyxigt! Vår bebis hatar stallet. Aldrig så missnöjd som då oavsett. Ibland somnar hon så jag kan mocka i lugn o ro o sådär, men aldrig att jag skulle kunna rida. Dock svårt att klaga då hon sover 12h i sträck nattetid och även mkt dagtid om vi är annat än i stallet men ändå. Irriterande då hon när vi mekar med bilarna kan sitta i glo i timmar.
Försäljare kommer alltid vara försäljare och de avskyr kunder som ska testa varenda stol i bilen och säljer ett säkert kort. I detta fallet Max-Way som passar i princip alla bilar....
XPC finns att köpa i de butiker som har Maxi Cosi, med undantag från vissa som tar hem på beställning. Men du ka testa en XP, för de tar exakt lika mycket plats och ser likadana ut. Skillnaden är att XPC är mjukare.
Gällande pearl xp så måste du ha en i-size bas, inte den du har. Så ja ni måste köpa en ny bas också. Har ni inga problem med pengarna så säger jag att ni ska testa båda i bilen! Och med barnet i.
Det är så kul att de utvecklas hela tiden men ibland minns jag längtansfullt tiden när hon låg på rygg och knappt kunde lyfta en arm . Lo kryper sedan en dryg månad och man hör bara ett snabbt trummande, antingen efter en själv eller åt motsatt håll åtföljt av en olycksbådande tystnad . Hon är väldigt påhittig. Verkar tex gilla avloppet på toa, en framtida karriär som vaktmästare kanske? Annars är skohyllan en stor favorit och kan sitta och leka med skosnören i evigheter.Åh stackars liten E Hoppas det har vänt och blir bättre nu!
Här kryptränas det för fullt och han blir verkligen bättre och bättre även om det är en bit kvar till att han kryper. Har startat vadslagning i familjen om han kommer krypa innan julafton
Hoppas det vänder för er nu!I natt har vi sovit lite bättre än igår natt. E hade 39,2 när hon la sig. I natt vid 2.30 tempade jag henne igen och då låg hon på 39,8 Men i morse när vi vakna strax efter 8 så hade hon 38,9 så det har sjunkit som tur är. Hoppas toppen var i natt så hon blir piggare nu
Här är alla galler och liknande omåttligt intressanta (golvbrunnen, elementen på tågen, avrinning från simbassängen osv). H ålar och rullar dit han ska, men kryper inte och ställer sig inte upp själv.Det är så kul att de utvecklas hela tiden men ibland minns jag längtansfullt tiden när hon låg på rygg och knappt kunde lyfta en arm . Lo kryper sedan en dryg månad och man hör bara ett snabbt trummande, antingen efter en själv eller åt motsatt håll åtföljt av en olycksbådande tystnad . Hon är väldigt påhittig. Verkar tex gilla avloppet på toa, en framtida karriär som vaktmästare kanske? Annars är skohyllan en stor favorit och kan sitta och leka med skosnören i evigheter.
Det är så kul att de utvecklas hela tiden men ibland minns jag längtansfullt tiden när hon låg på rygg och knappt kunde lyfta en arm . Lo kryper sedan en dryg månad och man hör bara ett snabbt trummande, antingen efter en själv eller åt motsatt håll åtföljt av en olycksbådande tystnad . Hon är väldigt påhittig. Verkar tex gilla avloppet på toa, en framtida karriär som vaktmästare kanske? Annars är skohyllan en stor favorit och kan sitta och leka med skosnören i evigheter.
Jo visst är det så!
Tack så jättemycket för råden! Nu blir det att ta sig till butik och prova Mobin ordentligt i bilen!
Har du förresten koll på om det brukar vara mellandagsrea på bilstolar? Kan ju vara värt att vänta en vecka till isf
Det brkar alltid vara rea , men huruvdida det kommer vara det på just Mob XP eller XPC vet jag tvärr inte
Alltså skorv - det har hon i större delen av hårbotten och nu tänkte jag ta itu med det. Köpte Borago- kräm på apoteket och tänkte att det blir en lätt match men hon har långt hår som för tillfället är alldeles insmetat i vit fet kräm hon ser så rolig ut!! Men i instruktionen står det att man ska smörja 3 ggr/ dag under lång tid vilket inte är riktigt hållbart
så, nån som har tips?? Vet att det inte är farligt och försvinner så småningom men tänkte hjälpa det på traven lite