Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha gud vad roligt för våran E blir också skitglad när man just sjunger den sångenFör övrigt blir E skitglad varje gång jag sjunger "klappa händerna när du är riktigt glad" Hon har börjat klappa med nu. Men att klappa händerna har hon gjort i snart två månader men nu härmar hon oss mer
Har lärt henne high five också haha!
Trodde jag med...Det är konstigt det där, innan vi fick H trodde jag att alla barn älskar napp och jag var nästan nojig när han skulle pröva napp första gången för att amningen skulle bli förstörd.
Den oron hade jag i onödan för här är nappen (napparna, vi har väl fem olika sorters nappar) roliga att leka med, men stoppas de in i munnen så *pfft* kommer de ut på direkten.
Haha gud vad roligt för våran E blir också skitglad när man just sjunger den sången
Jag kämpar med att fota dottern hemma i dag, har ställt i odning ett juligt hörn och klätt upp henne, jag förstår varför fotografer kostar pengar kan jag säga! Men det blir säkert kul att ha sen om jag får någon vettig :-)Igår var vi till fotograf, ska bli riktigt kul att se bilderna när de är klara!
Nöjd gosse flinade hela tiden från vi satte honom på plats och sessionen var över på mindre än en halvtimme. Fotografen var nöjd med bebisbilderna efter en kvart men så skulle vi ta lite familjebilder det var BETYDLIGT svårare att få någon som helst vettig bild
Även här ska det bli projekt julkortsfotografering imorgon, ska bli mycket intressant Tänkte vara lite praktisk och slå ihop julkort och doptackkort som vi är alldeles för sena med
Jag sov 00.30-04.30 . Dock inte bara lilltjejen som är skyldig, en rejäl ryggsträckning väckte mig x antal gånger. Till slut gick jag upp och tog värktablett och värmedyna. Slocknade i soffan och Los pappa vaknade inte av henne så hon ramlade ur sängen och fick sin första bula . Hon är vid gott mod iafDet var det där med att skriva att ens barn sover bra om nätterna..
Nu har vi varit vakna sen 05:15.. Rn av oss är superpigg och superglad. De av oss som tittade på film till 01:30 är sådär nöjda..
Längesen jag var inne här och skrev nu, brukar vara in och läsa då och då men jag surfar oftast på mobilen och tycker det är lite jobbigt att skriva från den.
Lilla Leolusen är mest bara glad hela tiden, förutom när hon ska sova för hon vill amma sig till sömns men jag vill sluta amma. Har slutat amma dagtid sen två veckor tillbaka och nu försöker jag få bort kvällsamningen. Nattamningen får vara kvar ett tag till eftersom hon inte dricker ersättning.
Hon vägde 11,1 kg på 7 månadersdagen och har 86 i kläder.. Förra veckan så hade hennes storasyster på 2,5 år på sig en tröja som blivit lite liten. Dagen efter så satte på den på Leona, den passade perfekt
Hon sover inte så bra på nätterna. Vi har varit i en riktigt dålig period men det känns som det börjar bli lite bättre. Nu har hon fått välling ett mål de senaste tre nätterna och hon dricker 200 ml då så det är kanske inte så konstigt att hon vaknat ofta när hon bara fått blaskig bröstmjölk när hon är så hungrig. I natt vaknade hon bara och var hungrig tre gånger, i vanliga fall brukar det vara 5-6 gånger.