Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skönt att kunna hålla igång lite mer! Vilken vecka är du i? Jag gick 4 km tämligen raskt nu på em och det var så skönt! Fick en hel del sammandragningar men det är väl bra för kroppen att träna tänkte jag .Var hos BM idag. Ang att jag har haft så mycket sammandragningar och rätt ont så sa hon att det är lugnt om hon skulle få för sig att komma nu så jag behöver inte tänka vila så fort det drar igång om jag inte vill
Min tjej är rätt ojämn i hur mycket hon rör sig och har varit det hela tiden. Ibland har hon aktiva dagar där jag känner henne I stort sett hela tiden med olika intensitet och sen kan det vara en eller två dagar där hon mest verkar sova. Känner bara långsamma rörelser ett par ggr per dygn.
Vad skönt att kunna hålla igång lite mer! Vilken vecka är du i? Jag gick 4 km tämligen raskt nu på em och det var så skönt! Fick en hel del sammandragningar men det är väl bra för kroppen att träna tänkte jag .
nä usch, lider med dig.Tror jag har en svampinfektion på g Hatar hatar hatar.
Då jag har/haft vestibulit så har jag stränga order om att inte använda de receptfria medlen, utan det är en tablett som gäller. Och den får man såklart inte ta som gravid....
Jag får väl iofs vara glad, nu är jag ändå i vecka 37, förra graviditeten gick jag med svampinfektion från mitten ungefär...
Fick hem ett foglossningsbälte igår. Nu tror jag att jag fått det att trycka till på rätt ställen and it feels goooood.
Jag köpte ett sånt här:
http://www.hjalpredan.se/mamma-mia-mammagodel-p-1116-c-279.aspx
Det ger mellanhårt stöd, kan man säga. Har provat ett som gav lite mindre stöd men det kändes rätt meningslöst.
Jag är också så trött på mina kläder just nu, inget passar och det känns inte så kul att köpa nytt som kommer vara för stort om några veckor... Ja säckväv eller ett draperat lakan kanske? Ett snyggt halsband till och ett par klackar så
Hur tänker ni kring ytterkläder som bor runt Sthlm/Mellansverige och ska ha barn i april ungefär? Alltså vad bör man ha i vagnen tex. Har fleeceoverall, åkpåsar i olika tjocklek, jacka osv. Vad bör man räkna med?
Du låter väl förberedd, och temperaturen häromkring varierar ju himla mycket så tänker att man får avgöra det när det är aktuellt. Vi fick en åkpåse med vagnen och har köpt en sån där overall i teddy a'la björnstyleHur tänker ni kring ytterkläder som bor runt Sthlm/Mellansverige och ska ha barn i april ungefär? Alltså vad bör man ha i vagnen tex. Har fleeceoverall, åkpåsar i olika tjocklek, jacka osv. Vad bör man räkna med?
Här fanns redan svaret, jag ligger lite efter Fungerar det bra?
Tror jag legat på runt 4 utom en gång när det var 6,8 men hon sa att det var inom normapspannet.Tar ni regelbundet stickifingret-socker (är det väl?) när ni är hos bm?
Vad har ni för siffror ungefär?
Jag tar varje gång och ligger nästan alltid runt 7. Bm har inte sagt något att det skulle vara alarmerande.
Men jag är onormalt törstig (jag dricker normalt väldigt lite, men tillräckligt för mej), ofta kissnödig med akuttryck på blåsan (haft bakterier i urinen med penicillin, nytt prov tagit nu) men är wg inte särskilt kissnödig väl på toan. Sen svårt hålla isär orsak, kan ju lika gärna vara bebisen..
Från och till lätt huvudvärk. Ochså nåt otroligt onormalt för mej, har i princip aldrig huvudvärk...
Ska ta upp det till veckan men undrar lite vad helt normala siffror brukar ligga på.