Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag varit iväg på massage, herregud vad underbart! ska helt klart bokas in fler gånger, tror det blir varannan vecka fram till bf nu faktiskt
Gör det säger jag bara. Bara att få lov att ligga på mage skulle jag betala förFy va skönt! Skulle jag också vilja gå på!
Gör det säger jag bara. Bara att få lov att ligga på mage skulle jag betala för
Underbart skönt, jag tog rygg/axelmassage bara, men det räcker mer än väl
Har du friskvårdsbidrag på jobb så kan du utnyttja det på massage
Vissa har, så kolla upp det när du bokar!Har dom specialbord för magen då eller?
Ja jag har tänkt att utnyttja friskvårdbidraget till massage faktiskt!
Vissa har, så kolla upp det när du bokar!
Urtagbara kuddar för mage och bröst, helt underbart skönt
google gravidmassage, brukar komma upp en hel delÅh vad underbart det låter!! Det måste jag kolla upp, har varit sugen att få massage ett bra tag nu!! Massage bänk med plats för mage låter finemang!!
*varning för gnäll*
Lika glad som jag var igår, lika deppad är jag idag
Gubbens tur att ligga i influensa nu, så vi fortsätter vara isolerade här. Börjar bli jäkligt trött på dessa väggarna, och börjar bli svårt att underhålla sonen.
Ut kan vi inte gå heller, snöat hela dagen samtidigt som det är +0.5 grader = blött. Varken överdragsbyxor eller thermobyxor passar mig längre...
Har dessutom så jävla ont att jag bara vill lägga mig ner och gråta bm sa något om att det troligen är levern som kläms mellan revbenen och livmodern, det ger en smärta jag inte önskar önskar min värsta ovän
Och nu äter inte sonen, och bajsar löst... En runda till för honom kanske?Du har mina fulla sympatier! Om du då bara slapp en av de där grejerna hade ju helheten genast tett sig betydligt mer hanterbar.
Och nu äter inte sonen, och bajsar löst... En runda till för honom kanske?
Jag orkar fan inte, man kan inte ta hand om två sjuklingar när man själv knappt kan röra sig....
Nu har jag och bebisarna slutfört terminen och tagit läkarexamen Varit såå tungt men är grymt skönt att ha klarat det in i mål...
Jag tänkte fråga er, vad har ni skaffat i klädväg till vårbebisarna? Vad behöver man t ex när det gäller ytterkläder och så..? Våra har BF 13 maj men lär komma innan det, i slutet av april, förhoppningsvis inte tidigare än så. Lite svårt att veta med vädret då...
Någon som har tips på andra bra inköp/inköpslista?
Var bor du? Stor skillnad vad man behöver om man bor i Skåne lr Norrland lixom!