Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3
Alltså nu är jag lite trött på hår på och kring muffen diskussionen....
(den heliga vreden har vaknat, nu blir jag väl portad men....
)
Grottkvinna?! skärsår?
What?!
Vad håller ni på med?! Vad har ni för syn på er själva och era kroppar?!
.......
Hur farligt är lite hår?!
(Nu måste jag väl förtydliga att jag alltid ansar under armarna och suckar åt hårbuskar under-armarna-kvinnor ( jag anser att det är onödigt provocerande), (lustigt nog verkar kvinnor ha mer hår under armarna än män?) och att jag rakar mina BEN på sommaren...
)
Det är mitt i vintern ....? badtrosor i boxermodell någon? (snyggare än tjejer som ser obekväma ut i för små trosor ändå (tycker jag) - de flesta jävla trosor är ju sydda efter en kvinnomodell som utgör kanske 10 % av den kvinnliga befolkningen .....
Alltså....
Man får väl göra som man vill och tycker själv såklart så länge man mår bra av det och kan se sig själv som lika värdig, duglig och inte skadar sig själv?!
Grottkvinna......?!
............
jag är ingen jävla grottkvinna. Ingen kvinna som vågar leva med sin kropp som den är, helt eller delvis, är några grottkvinnor..............inte ni heller, rakade eller inte.
Jag noppar mina ögonbryn regelbundet också förresten. Men jag är aldrig/extremt sällan makead, inte ens när jag gifte mig... Däremot är jag en sucker nagellack.... för att det är KUL...