Vårföräldrar 2013! Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3

Usch för illamåendet! Men Grattis på din dag! :bump:

Nä, alltså propp är inte heller kul, såklart... :crazy: jag trodde jag åkte på en igår,blev hett på benet, alldeles vid ett litet blåmärke... sen visade det sig att det var en snöloppa (jag hittade den i sängen, identifierade med mikroskop. ;) så,det har jag ju ingen lust med heller .....

Usch det känns lite bättre nu när jag fick skriva om det.. pratade just med BM och bokade tid i morgon, men jag blir så arg på mig själv som klistrar på glada minen och skrattar och är glad fast jag är skit orolig och ängslig... ska skärpa mig tills besöket i morgon och berätta hur det känns..

Det är klart om de vet innan att jag fått blodtunnande så kanske de är beredda på att det kan blöda extra..

tack för grattisarna :) Min mormor ringde nu på morgonen och sa att ja... 34, nu är du snart tant haha :eek: :lol:

Magsjuka kan det förstås vara, men vet inte varifrån jag kan ha fått den...? Sambon är frisk och pigg som en nötkärna med, och ingen i vår omgivning har haft det heller. Jag har mått svagt illa i ett par veckor så jag misstänker att det har med blodvärden att göra, och kanske att det var nåt i tacosarna som antingen var lite dåligt (även om allt kom direkt från affären) eller nåt som kotten verkligen inte ville ha helt enkelt ;)

Hoppas jag kan börja äta normalt snart igen, som det är nu känns det som att det verkligen inte ryms.

Utan mössa- boken och Annika Lantz bok beställda nu, älskar också hennes humor :)

Fast när jag fick magsjuka var det bara jag och väninnan som också är gravid som åkte på det.. Och vi firade nyår ihop 6 st och det var bara vi som åkte dit.. Så man är nog känsligare som grav..

*kl*

Apollo: Hur har det gått idag? Fått några mer känningar?

Lewe: Grattis! Ang illamåendet så har jag också varit sådär i ett par veckor (fram och tillbaka). Inatt trodde jag att jag skulle spy men det lyckades stanna i magen tack och lov.. Antar att här är en liten "illmående period" nu med - vi har väl gått ganska lika?

Idag har jag passerat 100 dagars strecket - bara 99 dagar kvar! Det firade vi genom att beställa vagn (från Polen *nervöst* ) så om "10-30 dagar" har vi den hemma :bump:

Idag är även första natten på jag vet inte hur många veckor som jag fått sova en hel natt. :love: Vaknade vid 22 igår (halvtimme efter jag lagt mig) och var akut kissnödig - men sen har jag sovit ändå fram tills klockan ringde :love: Ingen jättebra sömn förvisso, men trots allt - jag har fått sova!

Lillen och jag krigar för fullt - hade han varit tankeläsare hade nog hans första ord blivit "ungjävel" :angel:
Jag anser att han kan hålla sig nere i nederdelen av magen - han hävdar att han MÅSTE få sparka och raffsa på mina revben (bara på högersidan dock? :confused: ).... Förhoppningvis kommer vi bätter överrens när han väl tittat ut :p

vilse - ja vi har gått ganska lika har jag för mig också. Vad det än är så hoppas jag att det går ver snart, mår rysligt illa i dag med men hoppas på att kunna äta en semla eller lite princesstårta i alla fall.

Jag kände första sparkarna högt upp i går, jösses vad förvånad jag blev... SÅ högt upp var jag inte beredd på att det skulle knuffas - det var ju inte länge sedan jag kissade på stickan ju... :)

Nu har jag beställt Annika Lantz bok också :) Tack för tips!
Jag har ett boktips om bebisar och dess olika utvecklingssprång som jag var väldigt glad över när dottern kom och jag gissar att jag kommer ha mycket glädje av den även denna gång, "Växa och upptäcka världen".

Lew, Stort Grattis på din dag!
Jag gissar också på magsjuka, vissa är ju mer mottagliga än andra, så att andra runt dig är friska kan ju betyda att någon träffat någon som smittar, men inte själv blivit sjuk bara. Jag vet att tex frysta hallon kan innehålla kräksjukevirus och säkert andra livsmedel också om någon som sen blivit sjuk hanterat dem.

Apollo, var äääär du? Du föder väl inte barn?

Undrar också var Apollo håller hus! :confused:
KNIIIIP kvinna och kom hit! :D

Omeh! Jag skrev ju igår att det inte kommit något mer "vatten" och att jag gav upp ^^

Kan lite generat erkänna att jag fick lite stresskänslor igår eftersom jag inte tvättat några barnkläder än så jag hivade in dem i maskinen och tumlaren sen.. Står och viker nu.. Jääääävlar i mig vad kläder! Och det är inte ens hälften!!! ^^

:rofl:

Spelar väl ingen roll om du skriver att du gett upp? Skriver du saker som att vattnet ev gått - så förvåntar vi oss uppdatering här minst 1 gång i timme för att vara säkra på att du inte åkt in till BB och fuskar till dig en bebis redan nu ;)
Inser du inte hur avis vi är? :D

Phew, jag drömde inatt att du fick bebis då jag var helt övertygad att du snusade bebis vid detta laget! :D

:rofl:

Spelar väl ingen roll om du skriver att du gett upp? Skriver du saker som att vattnet ev gått - så förvåntar vi oss uppdatering här minst 1 gång i timme för att vara säkra på att du inte åkt in till BB och fuskar till dig en bebis redan nu ;)
Inser du inte hur avis vi är? :D
Men herregud vilken svenska :eek:
Lovar - så kass är jag egentligen inte :o Hoppas ni kan tolka haha

Kl

Ikväll ska vi titta på ett hus som är helt perfekt! Blir helt pirrig bara jag tittar på bilderna :D tyvärr sa mäklaren att det varit stort intresse så hoppas inte budgivningen sticker om det blir aktuellt :crazy:

Meh, bara för att du gav upp behöver det ju inte betyda att bebis gjorde det ;)

Jag gick igenom en liten del av bebiskläderna igår tillsammans med dottern som tyckte det var jättekul, en mysig stund :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 867
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
46 564
Senast: BusBarro
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Tror detta är den senaste listan: Februari 25/2 Glittra 33 år, andra barnet- I föddes 8/3, 3670 g och 53 cm Mars 1/3-Fille...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
96 364
Senast: lil-sis
·
Gravid - 1år Snart har vi första födelsedagen och många av bebisarna (är dom ens bebisar längre?) börjar bli mer vilda än tama. :love: Har jag glömt...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
55 833
Senast: YaHilweh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar