Vårföräldrar 2013! Del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 2

Hitta ett i stockholm hos mig och DS också!! :D

Wiiie :D :banana:

Och nu är jag hemma igen och kan uppdatera:
Det var SÅ SKÖNT! :love:
32 grader varmt, fågelkvitter och vågskvalp i bakgrunden, riktig sand att borra ner fötterna i. Man kände hur det brände sådär gott på huden och man blev sådär lagom svettig. :love:

Tiden gick tyvärr alltför fort ;)
Men jag känner mig utvilad och lättare i kroppen. :laugh: Rekommenderas!!!

Åh, ditt svin :) Jag vill också!!

kl

Min eftermiddag har varit jätte dålig. Typ, jätte jätte jätte dålig. Besöket hos sjukgymnasten blev en katastrof för mig. Jag tycker inte om att sitta och prata allvar (riktigt allvar) om min rygg eftersom det är så otroligt mycket negativitet kring min rygg och jag är väldigt ledsen över att jag kommer ha ont i ryggen för resten av mitt liv.
Hur som helst så kom jag ju dit och var väldigt optimistisk som ni vet. Men så kommer jag in till sjukgymnasten och hon börjar prata om mitt bäcken. Jag förklarade då att jag inte ffa har problem med bäckenet just nu utan ffa i bröstryggen. Då säger hon till mig "ja fast nu är du bokad för bäckenet så får vi ta det andra en annan gång"...... :crazy:
Jag försökte säga så tydligt som det gick att det gör så ont att jag ständigt mår illa, att jag inte sover om nätterna, yadi, yada pga bröstryggen.. men den vägrade hon ta i.
När hon säger att min BH är jätte bra för den var så bred och stabil så förklarar jag att nej tyvärr inte, den trycker ihop bröstryggen så jag får ont... ändå tjatar hon två minuter senare om att jag ska ha stora stabila BHar.... LYSSNA MÄNNSKA!!??
Hennes huvudnummer för besöket var att hon satte en vibrerande grej.. i ryggslutet så klart... samt visade mig hur ett bäcken(fog)bälte funkar...
Sådan jävla epic fail.
Jag ringde Olle på vägen ut på parkeringen och bara grät. Jag blir så frustrerad. Hur kan man jobba som vårdpersonal när man inte är intresserad av att lyssna eller hjälpa en person med dess verkliga problem utan tycker det är viktigare av vad det står i bokningen?

Så nu sitter jag här och är as depp, visserligen ett informationsblad rikare om vad för styrkeövningar jag kan göra för BÄCKENET... men i övrigt rätt förkrossad... happy day!... :grin:

Låter supermysigt ju! *avis*

Åh, ditt svin :) Jag vill också!!
:angel: :D

Min eftermiddag har varit jätte dålig. Typ, jätte jätte jätte dålig. Besöket hos sjukgymnasten blev en katastrof för mig.

Men vilket jäkla bemötande! Förstår att du blev ledsen! :( Tycker faktiskt du skulle höra av dig till "vem man nu hör av sig till" och påpeka det där! Inte OK! :mad:
KRAM!

Men gud! Inte alls konstigt att du blev ledsen! :( vad tråkigt att läsa! Håller med Micks, försök att få tag på någon där du kan påpeka detta. Kanske din BM kan hjälpa dig? Såna bemötanden ska man slippa inom vården!

Men, va? Vilket dåligt bemötande!
Kan du inte höra áv dig till verksamhetsansvarig där och fråga om det ska vara så? Då får du ju söka dig till någon annan sjukgymnast som är intresserad av att lyssna på varför du söker hjälp, herregud!

Micks, jag är så oerhört avis! Fryyyyser som bara den och så har du legat och myst hela dan!

+ er andra

Det var hu så himla underbart när hon toppade med "jahaa när har du tid hos läkaren, jasså fredag, jaa jag är ju ledig imorgon så jag vet inte om jag kommer hinna skriva något utlåtande till läkaren"
DET VAR JU JUST DÄRFÖR JAG GICK DIT FÖR ATT FÅ ETT UTLÅTANDE AV EN SJUKGYMNAST TILL LÄKAREN!!!!!!!!
"ja men det finns inte så mycket att göra åt det nu..."

Jag är bitter idag, riktigt bitter.. Ffa etersom hon så fint sa "ja imorgon kan du må ännu sämre eftersom jag vart på alla dina ytterlägen".. Så jävla ovärt..

Jag kan bara spekulera i att hon gett upp buke precis som hon gjorde med Facebook eftersom hon hade svårt att ta att alla var så lyckliga runt omkring henne.. Jag förstår henne om så är fallet och hoppas bara att allt är okej för henne.. Iaf så pass att hon håller sig flytande!!

Ja jag hoppas du har rätt och att hon hittar hit igen.

På tal om böliga videos, kolla denna otroligt vackra bebisbadvideo :love: snart har vi alla vars en eller två av de här!

bebisbad

Jag kan bara spekulera i att hon gett upp buke precis som hon gjorde med Facebook eftersom hon hade svårt att ta att alla var så lyckliga runt omkring henne.. Jag förstår henne om så är fallet och hoppas bara att allt är okej för henne.. Iaf så pass att hon håller sig flytande!!

Stackarn... :cry: Hoppas hon kan hitta tillbaka igen men framförallt må bättre! <3

Uch och blä. Jag hoppas verkligen klockan är ok och att hon är tillbaka vid bättre mod snart.

Jag har haft en rejäl skitdag i går, låg på soffan och mådde illa hela dagen bara... ligger helst inte på sidan eftersom det gör så jäkla ont, men ligger jag på rygg så mår jag ännu mer illa. Halsbränna och sura uppstötningar som bara den, och så sprängande huvudvärk av kaffebrist.

I dag skulle jag till läkaren på MVC och till BM men bilen gillade inte alls att det var -34 ute och vägrade växla. Vi var tvungna att vända hemåt igen då vi insåg att vi faktiskt inte kan köra 5 mil på tvåans växel. Inte värt att riskera att bilen pajar... väl hemma fick jag nya tilder till MVC och kunde knappt hålla mig från att gråta än en gång i dag. Läkaren den 1 februari och BM den 12:e. Om en månad.

Är det inte lite väl sent med sitt andra BM-besök i vecka 27? Eller är jag bara fånig? Det går ju knappt att få tag på dem på telefon heller, och när hon ringde om tiderna blev jag så ledsen att jag inte kom mig för att fråga vad det nu var jag skulle ta upp med henne i dag...

Apollo - jag hade anmält en sån sjukgymnast. Spela roll vad de har skrivit att du har bokat tiden för, du ska ju ha hjälp med det som är problemet! :mad:

Det låter väldigt sent med andra besöket i v.27.

Jobbigt att det är tungt. Kan du inte skämma bort dig med något och se om du blir på bättre humör?

tack :) Ja med tanke på att jag skulle få lite extra koll med tanke på risken för att bebis vill komma för tidigt så känns det inte alls bra :( Får se om jag orkar ta tag i det, men det blir inte i dag i alla fall.

Hittade en hel burk med julgodis kvar i skåpet som jag mumsar på nu, till min stackars halva kopp kaffe. Kotten slår volter och övar golfsvingar i magen så det känns lite bättre nu i alla fall.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 995
Senast: Mineur
·
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 874
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
46 587
Senast: BusBarro
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Tror detta är den senaste listan: Februari 25/2 Glittra 33 år, andra barnet- I föddes 8/3, 3670 g och 53 cm Mars 1/3-Fille...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
96 382
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18