Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur har du det idag, pan? Börjar det lugna sig?
Kl
Har funderat sista dagarna på vad jag faktiskt har gett mig in på och kan inte riktigt bestämma mig för om det där barn-skaffandet är tillräckligt skrämmande för att jag ska börja ångra mig lite Att ha ansvar för en annan människas liv under massa år och se till att det blir en artig, uppfostrad individ och allt vad man ska göra. Det går ju inte direkt att avsäga sig och sälja ungen om man tröttnar. Samtidigt längtar jag efter den lilla rackaren och ser fram emot det, haha. Lurigt det där! Väldigt rädd men ändå positiv till det hela
Kl 15 ska vi vara på sjukhuset för RUL. Sjukt nervöst
Just ja, BH:
Jag använder bara sport-BH vid ridning. Mina vanliga BH:ar tenderar att vara push up och dem går det banne mig inte att rida Jag föredrar sportBH överlag, de ger bättre stöd åt skuldror och rygg som jag har problem med, vanlig BH blir det oftast bara om klädseln kräver det eller om jag vill vara lite fin för gubben
Det har lugnat sig betydligt! Har inte kräkt sen igårkväll och får i mig ordentligt med vätska nu iaf har så förbannat ont i höfterna bara! Asså helt sjukt vill bara gråta antar att det är från alla hulkningar/stå på knä/huka igår..
*kl*
Det här är helt sjukt! Brorsan kläckte för någon vecka sen att dom också ska ha barn, ca 1mån efter oss.. Nu ringer han och meddelar att dom varit på tidigt ul idag och fått se TVÅ små bebbar! Vad är sannolikheten liksom?!
Jag tror vi ska skicka hela din familj på svensson-kurs