Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bha, du ska alltid vara värstOch jag kommer gå på ul i v. 27,32,36 och sen en gång i v fram till bf
Och jag kommer gå på ul i v. 27,32,36 och sen en gång i v fram till bf
Men inte så länge misstänker jag. Sörjer redan
Fortsätter magen växa som den gjort sista dagarna kommer jag troligen spricka snart *också jätte I-landsproblem*
Vilse och Micks: Det är skillnad mellan landstingen vad gäller antal UL. I Skåne gör de oftast två. Men i Västra götaland där jag och Micks håller till så är det bara ett. Jag kan ju tycka att jag som exil skåning borde få två jag med men tyvärr så funkar det inte riktigt så...
Hoppas att helgerna kan distrahera dig lite så att det känns som om dagarna går lite snabbare. Kan trösta dig med att det är just de veckorna, typ 14-20, som känns allra drygast. I alla fall upplevede jag det så. Sen går tiden normal snabbt igen
Prova att ligga på mage i sängen/soffan så kanske du kan få en puff från liten. Som blivande mamma har man rätt till att retas lite med sin bebis
Har inte din BM någon mail så du slipper telefonköandet?
Hade ju för övrigt varit roligt och höra hur det går för er som inte bombarderar tråden dagligen också
Till äckelhetsavdelningen: Jag känner som ett konstant tryck eller en svullnad "där nere", speciellt om jag sitter på huk (ja, jag vet att man ska låta bli, bäckenbotten osv osv.) Har ni det också?