Sv: Vårföräldrar 2013! #5
Härligt att du är så pigg DS! Så där blev det för oss också när vi fick dottern. Vi hade tänkt "boa in oss" ordentligt men när vi tog emot besök första dan hemma! Jag var hur pigg som helst!
Jag har lite dåligt samvete, ni här i tråden har verkligen varit ett jättestort stöd under vintern. På en massa olika sätt.
och nu hinner jag inte alls med, jag läser och tänker att jag ska svara något vettigt och artigt och trevligt/roligt men det finns inte en chans.
Skärm-tid finns men det kräver ju att man liksom kopplar in hjärnan också. Typ.
jag vill skriva nåt vettigt.
*KL*
Här är det bra fortfarande. Vi har höjt ljudnivån i huset och det är inte Ludvig som står för falsetten. (inte jag heller, haha)
men nån reaktion ska det väl va?
Besiktning på BVC idag, Ludvig växer så det knakar i sömmarna. Har redan fått lägga undan de första minsta plaggen. Han har typ knappt hunnit använda dem.
Känns bra, det är skönt när det funkar med ammningen!
Bjussar på en bild från idag förresten, engagerad mamma va? Ena ongen i sjalen och den andra får sitta breve? (Ludvig i sjalen för puttrig mage = bra mot puttrig mage - tips!)
och appropå Facebook och bilder ... Jag har en ganska stram vänlista på Facebook, människro som verkligen betytt/betyder något och släkt. Min blogg har som bäst ett tjugotal unika besökare per dag. De flesta vet jag vilka de är. Internet svämmar fullständigt över av bilder av framförallt två saker: babys och djur. Miljarders människor publicerar bilder av sina barn varje dag. Antalet bilder av babys/barn övergår galningarna med ... multum. Jag är totalt orädd numera, därmed inte sagt att jag publicerar allt och allting hela tiden. Viss urskiljning finns.