Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plastad frotte ska man nog inte ha under huvudet tycker jag mig läst? Just för att det inte andas.Plastad frotté, är det verkligen skönt att ligga på? Jag sover förtillfället på något liknande eftersom jag har en ny säng och mitt vatten har ju inte gått. Men det är sjukt svettigt!
Eller har ni tänkt att ha det över själva madrassen och sen bäddmadrass på det?
När Jack var bebis (en riktig liten spykråka) så hade vi oftast en mjuk frottéhandduk under huvudet istället
Jag borde också hängt på där känner jagHaha ja det var så jag också resonerade! Sen kom jag på att BM nog faktiskt menade allvar så jag hakade på när majola packade sin... - även om det fortfarande fattas lite i min, typ mat och trosor (har bara stringisar så jag måste köpa några par som är mer lämpliga för binda ) men det viktigaste är med i alla fall!
Förresten, ni som har haft problem med magen under graviditeten, har det ändrats nu på slutet? Jag har varit galet hård i magen (och har inte ens behövt äta järn) men nu de senaste dagarna är det plötsligt helt tvärtom och jag måste banne mig på dass minst en gång om dagen Har inte ändrat nåt i matvanorna heller...
Plastad frotte ska man nog inte ha under huvudet tycker jag mig läst? Just för att det inte andas.
Tänkte ha det under lakanet - och blir det för varmt/andas för dåligt så får de ligga under madrassen
haha jag fick världens bild av en stringtrosehäck med en sån där jätteblöja i