Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, ja, då låter jag lite mer normal. Hade varit lägligt om det satte igång nu, maken är i stockholm (40 mil) hela veckan...
Vad depp man blir av vädret Grått och blött, bläh. Lider med mina hästar som klafsar runt i leran, men vill inte byta hage heller, de trampar ju upp på nolltid så de får helt enkelt gå i skiten...
Skönt att allt såg bra ut Micks! Fast vad konstigt med sf-måttet... eller det ska kanske vara så? Min fina kurva fick ett rejält hack med bara 31,5 cm vid sista mätningen för en vecka sen.. eller så ligger kotte längre ner än jag hade trott.
Här har sd lugnat ner sig sedan jag blev satt på soff-arrest och jag har nog inte mer än 4-5 i timmen, i alla fall såna som jag känner... bara nån enstaka som känns rejält dessutom så det hjälper nog att ligga här även om det känns som om kotte sjunker längre ner för varje dag. Sambon börjar bli nervös att det ska vara dags väldigt snart medan jag själv litar på att det dräjer minst två - tre veckor till
Ja, det känns skönt! Inte alls kul att gå runt och vara orolig.
Vet inte om det är konstigt, men allt inom de där två yttersta linjerna på kurvan ska ju vara "normalt" så. Hon sa iaf att bebisen ska växa mycket nu.
Vad det skiljer sig ändå, 31,5? Vi har väl ändå bf rätt nära varandra?
Ja, det kan kanske vara så att din ligger längre ner också.
Skönt att sd lugnat ner sig. Är ju trots allt bra om bebis väntar liiite till iaf, även om man själv är sjukt trött på att vara gravid!
Ja det skiljer väl bara en dag eller två mellan våra beräknade leveransdatum tror jag... det var det jag tyckte kändes lite konstigt
Jag har hela tiden legat strax under den övre av de tre linjerna och nu hamnade jag snudd på under den mittersta. BM sa att det beror på att kotte har bökat sig så pass mycket längre ner än tidigare så det är säkert så. Det syns ju på magen också att det inte är så stort... hon tyckte dock att det kändes som om kotte är alldeles normalstor och hon är inte det minsta bekymrad för dippen på kurvan.