Sv: Vårföräldrar 2013 #4
Okej vad bra! Kunde tänka mig att det kan göra rätt ont annars? Svullen och varm liksom, inget jag ser fram emot.
Ang. ledvärk så har jag ju det sen innan. Inte lidit så mycket av det under graviditeten tack och lov men knäna börjar ta extra stryk nu när jag är så tung och rör mig så lite.
Vätskan är faktiskt inte så farlig ändå. Jag tyckte att det var en skitcool känsla att gå på "vattenballonger" första gången och kan inte låta bli att försöka vifta på tårna fogarna är jobbiga, vätskan bidrar bara till den härliga sexigheten... Och gör att skorna känns lite för små. Ska bebis stanna länge till kommer jag att få gå i tofflor sista tiden. Mina kängor har jag inte en chans att komma i, gympadojorna går men skull behöva lite längre skosnören.
Bm sa att det var typiskt att bli sådär från v. 38
Okej vad bra! Kunde tänka mig att det kan göra rätt ont annars? Svullen och varm liksom, inget jag ser fram emot.
Ang. ledvärk så har jag ju det sen innan. Inte lidit så mycket av det under graviditeten tack och lov men knäna börjar ta extra stryk nu när jag är så tung och rör mig så lite.