K
Klockmalvan
Sv: Vårföräldrar 2013 #4
Grattis!!!!!!!!!
*kl*
Grattis!!!!!!!!!
*kl*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
så, klart! kl 23:35 och 3.9 kg tung kom Charlie. allt gick toppen, jag var helt borta på lustgas i slutet.
Är jättesugen på att komma igång att sy och baka. Måste bara röja upp i köket först ... Och köpa in material...
Har letat fint flanelltyg men hittar inget. Tyg.se har inget jag gillar och tygaffären i stan hade inget flanelltyg alls . Har försökt googla men hittar inget bra. Någon som vet vart det kan finnas?
Har tänkt börja med ett lektäcke och ett spjälskydd, påslakan och örngott och kanske någon sovpåse. Får se om jag försöker ge mig på kläder sedan
kl
så, klart! kl 23:35 och 3.9 kg tung kom Charlie. allt gick toppen, jag var helt borta på lustgas i slutet.
Micks: vad fin du är! Jag har bestämt att det nog är slut på bilder från mig och särskilt efter din! jag liknar mest en blåsfisk just nu och är inte ett dugg sugen på att föreviga det på bild förstår att de sista veckorna känns långa. Den känslan har jag haft sedan december när jag fick sluta rida men man får hålla sig sysselsatt ändå så blir det lättare
Vad fin du är micks, nästan så man skäms lite