Sv: Vårföräldrar 2013 #4
Till dottern använde vi mycket kortärmat, men så var ju sommaren 2010 väldigt, väldigt varm.
Nu använder jag inga kortärmade alls, vår lilla kille har svårt att hålla värmen så jag får klä honom varmt, vi har tyvärr kallt inne också.
KL
Jag hinner inte alls hänga med i tempot här längre :/
Jag läser dock i kapp, men då är det inte säkert att jag hinner svara längre. I-landsproblemen hopar sig...
Jag håller tummarna för att det snart kommer en ny bebis i tråden och tycker det är spännande vem som kommer härnäst, om det blir Visslan enligt listan, eller om någon smiter före.
Klockan, vad skönt att det löste sig tillslut efter att din man pratat med BM, hemskt att bli så dåligt bemött!
Zewz, jag blev ju igångsatt pga humanitära skäl också, 10 dagar innan BF. Dock tror jag att det spelade in lite att jag dels hade börjat mogna av mig själv och främst att jag är omföderska. Dock tycker jag att du ska ta upp det med din BM redan nu, hur mycket det tär. Det är ju hon som sen isf får skicka en remiss till läkare för bedömning.
Förresten, något helt annat, vad skönt att ni som ännu inte fött blev skrämda av min förlossningsberättelse. Jag upplevde förlossningen oerhört positivt, men det betyder ju inte att andra läser det så. Vi har iaf en mysig tid hemma med en lillebror som är en nöjd sak. Han äter, skiter och ffa sover. Det gjorde aldrig storasyster så det är något nytt, att få sova med bebis, jag hoppas att det håller i sig
Mina fogar är pissiga fortfarande. Först tyckte jag att de var bättre, men då hade jag inte rört mig något alls. Nu har vi hunnit vara på återbesök på sjukhuset och handlat en snabbis och det är nästan som att bäckenet känns mer ostabilt än någonsin nu när ingen bebis hindrar det från att rasa ihop helt. Jag tänkte först kontakta en kiropraktor direkt, men har blivit rådd att gå via sjukvården först och se om det finns hjälp till rehabilitering där.