Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hjälp! Ska man behöva tänka på sånt med... Måste kolla hur min mage hamnar i höjd när jag gör mat senare :P
Jetpak eller något sånt har jag förr mig att det stod på bilen som kom hit. De ringde innan (ca 15 min innan de var på plats )
Jäkligt konstigt att du inte fått dina tyger ännu...
Men jag antar att du fått deras senaste erbjudande? 15 % på hela nästa order eftersom de haft problem med att få ut ordrar senaste tiden
*KL*
Jag är så lycklig så jag dööööör! Jag har precis fått en extremt försenad examens present: en Symaskin....!! (jag blev så glad så jag började böla och nu ligger jag nedbäddad med dubbla vetevärmare + den elektriska med massa sammandragningar, lämpligt nog har vi banvakt, kanske ska passa på? )
Ni som syr:
Var hittar man mönster på fina barnkläder och var hittar man fina tyger?!
Ottobre som lew skrev, och sen försöka hitta gratismönster på nätet tyg.se samt stoff och stil är det jag handlat på än. Men tittar ofta på de andra sidorna som nämnts*KL*
Jag är så lycklig så jag dööööör! Jag har precis fått en extremt försenad examens present: en Symaskin....!! (jag blev så glad så jag började böla och nu ligger jag nedbäddad med dubbla vetevärmare + den elektriska med massa sammandragningar, lämpligt nog har vi banvakt, kanske ska passa på? )
Ni som syr:
Var hittar man mönster på fina barnkläder och var hittar man fina tyger?!
Konstigt att det ska ta sådan tid för dig ett par dagar efter leverans så fick jag ett mail med personlig kod, förhoppningsvis får du det med sen 15 % gör ändå liteMen vad tusan? Jag har inte fått nåt erbjudande heller... Tur att jag inte la en ny beställning i går som jag tänkte då. Jag bryr mig inte så mycket om långa leveranstider - det står ju på hemsidan och det klagas på det lite överallt så det var jag beredd på. Däremot var jag inte beredd på att det ska ta minst fyra dagar från stockholm och upp hit. Paket brukar vara här på minst två dagar om de går från skåne. Dessutom hade jag ju räknat med att det skulle gå med DHL som de skickade med så att jag skulle kunna ha koll på var det är...