Sv: Vårföräldrar 2012?
Grattis
härligt att höra att det gått bra, som du säger efter omständigheterna.
Har ni bestämt något namn än?
Sen lite om mig själv också då
Har haft tandvärk i en veckas tid och i och med att man absolut inte ska ta annat än alvedon och helst inte det heller i så stor utsträckning så är jag helt övertygad om att jag kommer klara en förlossning galant, för en tandvärksomgång utan mina älskade treo comp var en riktig jäkla pärs vill jag säga. Nu äntligen har tandköttet börjat klia och göra mindre ont så nu så ska det väl släppa och jag kanske kan få kunna öppna munnen utan att det gör så ont så ögonen tåras.
Sen har foglossningen börjat, antar jag iaf, är stel i ljumskarna när jag suttit ner, lite öm runt höfter och långt ner i ryggen. Och går jag längre än en kvarts promenad känns det som att jag ska spricka av smärta.
Så kommer man in och lägger sig på soffan så är allting bara fint, så jag har väl inte så mycket att klaga över egentligen
Räknade häromdan och jag är nere på tvåsiffrigt i dagar till bf
så spännande!
Nåt lite gulligt också då, min sambo va hemma hos sin mamma igår, där även hans bröder var, och så ringde jag för jag hade handlat hundmat och mat och behövde hjälp att bära upp till tredje våningen, så han sa det till dom att han skulle åka hem (han hade ändå tänkt att åka hem så jag tvingade honom inte), då sa hans bror att ja men det klart hon är ju höggravid så klart du ska hjälpa henne (skämt från hans sida alltså)
Då hade sambon förskräckt och förvirrat frågat sin mamma om jag verkligen var höggravid? Nu?
Hon hade skrattande lugnat honom att nja, inte direkt, i åttonde månaden kan du kalla henne det
Och när han kom hem och berättade det här så va han så söt för han bara, tänk om jag hade missat att det är mycket jobbigare för dig än vad det är