Sv: Vårföräldrar 2012?
Härligt kämpat ändå att fortsätta med hästar trots allt. Hoppas du slipper rullstolen sen
*kl
laeikinois:
Hoppas internet kommer igång snart. Men kul att höra av dej
Finns ingen anledning att lägga ner hästeriet eller djur. Det är djurbiten jag saknar mest då det är helt tomt på djur just nu. Men höns kommer förgylla mitt liv till sommaren *längtar*
Kämpa på och ta det som sagt lugnt. Ha inte för bråttom efter förlossningen bara i iver att komma igång. Kan bli att det tar längre tid istället
.
Diana: Vilken trist historia med din häst. Det är inte kul när djuren är skadade och blir utdömda. Hoppas du hittar någon som håller.
Har som du en snarkande sambo och alltid en son som smyger in till oss på natten. Lättare när sambon jobbar borta eftersom jag då kan knuffa sonen till andra sidan sängen. (han sparkar rätt bra om natten).
Nästäppa hade jag mest med sonen. Men mindre nu. Min envisa förkylning börjar ge sej....
Jag hade som rutin en nässpray som jag enbart tog inför sovdags när jag väntade sonen. Då nässpray kan vara beroendeframkallande så ska man vara försiktig, därav att jag enbart tog på kvällen när jag skulle sova.. Vissa tycker koksalt funkar bra men det gör inte jag..
Snarkande karlar kan öronproppar råda lite bot på. Och att dom sover på sidan. Ligger sambo raklång på sidan snarkar han mindre. Av vana så lägger han sej så själv när jag börjar vrida på mej av irritation om natten. (han minns det aldrig på morgon utan gör det av reflex
)
Och det är skitjobbigt att se andra vara längre fram i graviditeten. Tre av mina vänner/bekanta har klämt ur sej ungar nu. En tjej senast i natt. En annan ska ha vilken dag som helst i princip...
lillasnuttan:
Tyvärr kan jag inte hjälpa dej. Jag tog aldrig ut några pengar innan bebis kom. Fick krångla som attan för att få igång mammapenningen minns jag. Och sambons pengar va oxå ett enda strul.. (kanske man själv ska börja ta itu med skiten igen)
Embe:
Men fy vad trist. Förstår att du längtar hem och har tråkigt. Du får skriva av dej här. Jag är rätt aktiv på kvällarna så då kan du f många svar om du vill
Hoppas innerligt att du får åka hem i morgon!! Krya på dej!!!!!
Vidare om mej så har jag haft en sån där härlig dag. Började men en kinkig son som inte alls va med på noterna i morse. En bil som inte startar pga att bakluckan inte varit ordentligt stängd. Så batteriet va urladdat.
In och hämtade batteriladdare och skarvsladd. Meeeen då vägrade motorhuven att öppna. Men till slut med lite "övertalning" så fick jag upp den.
Sen means den laddade gick jag på en underbar prommis med sonen. Han åkte snowracer och det hade kommit nästan 1 dec snö i natt. Så det va urmysigt ute
Jag själv åkte snowracern i backarna oxå. Superkul
..
Snart startar min sambo bilen och åker dom 30+ mil han har hem. Så om ca 3,5 timmar kommer lilla sonen stå vid dörren och skrika av glädje. Finns inget roligare på hela veckan