Sv: Vårföräldrar 2012?
*KL*
Vi var och shoppade på Babyproffsen i helgen. Fyndade duntäcke och kudde till spjälsänge för 199 kr (ord. 599), 3 st påslakanset, 99 kr st (ord 250), spjälskydd som ifs inte var på rea, fårskinn 399 (699) och så en knallröd åkpåse till minibebis
passar både i babyskyddet och i liften (teutonia mininest heter det) SÅ himla fint blev det
Vagnen är beställd och kommer typ v. 8... jättelångt dit
Ska försöka shoppa lite kläder också och annat smått å gott.
Skötbord är mitt nästa projekt. Har fastnat för Brios moon serie. Vill ha ett vitt
tänkte jag skulle köpa det på Blocket, men jag hinner aldrig först!
Var i Örebro över helgen och fick lära mig den hårda vägen att man inte ska lita på busstidtabeller. Resultatet blev att jag, efter att ha suttit på helspänn hela vägen in till stan (när bussen väl kom), fick rusa med ryggsäck och handväska i mina hala stövlar över isbelagd asfalt för att hinna till tåget som jag f.ö skulle ha haft 25 min marginal till
Insåg att mina fogar helst inte vill att jag springer längre
ramlade på tåget med gråten i halsen 2 min innan avgång... (det behövs inte så mkt mer för att knäcka mig just nu märkte jag)
Har dessutom sagt upp min stallplats idag och så fick vi tid för överlämningen av huset nästa vecka så nu känns hela flytten plötsligt väldigt definitiv. Är ganska labil just nu och gråter mest hela tiden. Känner mig ensam och bara längtar tills allt är över så jag får vara normal igen och ha min lilla familj. Kanske är en naiv inställning, men just nu är det den enda bild jag kan se, dvs - allt som förut fast en liten bebis oxå
Så, dagens depp - hoppas det blir bättre imorgon.