Sv: #varför#

:Här snackar vi inte känsla eller doft, här snackar vi estetik. Skönhetsupplevelse. Och då hamnar pung på plats cirka 67494783736.

snarare plats 36 ungefär? SÅ ful är den väl inte.
:o

faktum är att den är en av de saker jag gillar hos en man. Inte mest, men en av

2013 - året då tanten som kom ut som pungälskare...

Haha, jag ska lansera denna idé för mitt sängsällskap :D (Sen är jag iofs ett stort fan av simultanitet men då är sport bättre!)
Det är nog tur att han redan tycker att jag är "speciell" :eek:

Men vid utövande av dessa övningar, blundar du då? :confused:

O_o Hamnar jag i sån här övning, beror det troligtvis på att den jag utför övningen med, liksom är bland annat trevlig att vila ögonen på, eller har ögon att drunkna i, så tja...inte är det för att skåda pung iallafall! :eek:

O_o Hamnar jag i sån här övning, beror det troligtvis på att den jag utför övningen med, liksom är bland annat trevlig att vila ögonen på, eller har ögon att drunkna i, så tja...inte är det för att skåda pung iallafall! :eek:

Men jag får ont i ögonen av att hela tiden titta uppåt. Har jag helt enkelt oviga ögon? :cautious:

(För att göra den här diskussionen ännu knäppare så tillägger jag att jag vanligtvis sitter ner vid denna övning och övningsobjektet står upp. Ligger övningsobjektet ner och jag hukar över så är det lättare att titta på resten av honom men det är inte en ergonomisk ställning.)

snarare plats 36 ungefär? SÅ ful är den väl inte.
:o

faktum är att den är en av de saker jag gillar hos en man. Inte mest, men en av

2013 - året då tanten som kom ut som pungälskare...

Titta igenom ditt eget bildgalleri och kom sedan tillbaka och tala om hur många gånger du sa "Åh vad fin!":)

Ligger övningsobjektet ner och jag hukar över så är det lättare att titta på resten av honom men det är inte en ergonomisk ställning.

Nu pekar du på något viktigt. Ergonomin är lätt att glömma bort i såna här sammanhang.

Men jag får ont i ögonen av att hela tiden titta uppåt. Har jag helt enkelt oviga ögon? :cautious:

(För att göra den här diskussionen ännu knäppare så tillägger jag att jag vanligtvis sitter ner vid denna övning och övningsobjektet står upp. Ligger övningsobjektet ner och jag hukar över så är det lättare att titta på resten av honom men det är inte en ergonomisk ställning.)

Jeez! :arghh: Handlade inte den här tråden om HASHTAGGAR? Sover de i kontrollrummet? :nailbiting:

Nu pekar du på något viktigt. Ergonomin är lätt att glömma bort i såna här sammanhang.

Efter att ha haft nackspärr, i varierande grad, i åtta veckor så har jag vid 27 års ålder insett vikten av en ergonomisk "arbets"-ställning :D (Eller så har jag bara blivit gammal :nailbiting: )

Efter att ha haft nackspärr, i varierande grad, i åtta veckor så har jag vid 27 års ålder insett vikten av en ergonomisk "arbets"-ställning :D (Eller så har jag bara blivit gammal :nailbiting: )

Åtta veckors nackspärr efter en avsugning? Men lilla människa:(. Du kanske kan hitta tutorials på youtube?

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag måste för första gången i mitt liv skriva ett CV och det går rätt dåligt. Problemet är att jag arbetat på mina arbetsplatser väldigt...
Svar
16
· Visningar
762
Kultur Jag är rätt säker på att jag inte är den enda på forumet som skriver eller har drömmar om att en dag få ner den där romanen eller...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
5 313
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 877
Senast: Mabuse
·
Tjatter Om jag skickar ett mail till en person och lägger till en till mottagare, då ser den också vad den personen jag skriver till svarar mig...
Svar
7
· Visningar
462
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama