Sv: #varför#
Menar du att du vid utövandet tittar på SVT Play? Annars är jag nu helt lost!
Menar du att du vid utövandet tittar på SVT Play? Annars är jag nu helt lost!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
:Här snackar vi inte känsla eller doft, här snackar vi estetik. Skönhetsupplevelse. Och då hamnar pung på plats cirka 67494783736.
2013 - året då tanten som kom ut som pungälskare...
Men vid utövande av dessa övningar, blundar du då?
Hamnar jag i sån här övning, beror det troligtvis på att den jag utför övningen med, liksom är bland annat trevlig att vila ögonen på, eller har ögon att drunkna i, så tja...inte är det för att skåda pung iallafall!
snarare plats 36 ungefär? SÅ ful är den väl inte.
faktum är att den är en av de saker jag gillar hos en man. Inte mest, men en av
2013 - året då tanten som kom ut som pungälskare...
Ligger övningsobjektet ner och jag hukar över så är det lättare att titta på resten av honom men det är inte en ergonomisk ställning.
Men jag får ont i ögonen av att hela tiden titta uppåt. Har jag helt enkelt oviga ögon?
(För att göra den här diskussionen ännu knäppare så tillägger jag att jag vanligtvis sitter ner vid denna övning och övningsobjektet står upp. Ligger övningsobjektet ner och jag hukar över så är det lättare att titta på resten av honom men det är inte en ergonomisk ställning.)
Nu pekar du på något viktigt. Ergonomin är lätt att glömma bort i såna här sammanhang.
Sover de i kontrollrummet?
Men ett par var väl rätt söta?
Nu pekar du på något viktigt. Ergonomin är lätt att glömma bort i såna här sammanhang.
Det dräller av ergonomiombud på min arbetsplats. Jag ska lyfta frågan vid nästa apt!
Det dräller av ergonomiombud på min arbetsplats. Jag ska lyfta frågan vid nästa apt!
Efter att ha haft nackspärr, i varierande grad, i åtta veckor så har jag vid 27 års ålder insett vikten av en ergonomisk "arbets"-ställning (Eller så har jag bara blivit gammal )
Förstå vilken chock om någon bukeovan tittar in i den här tråden