Sv: #varför#

Ärligt så vet jag inte, Jag började twittra (eller tweeta) när twitter var nytt, lade ner när det började ges ut böcker på ämnet #bästatwitters och har vissa anledningar tagit upp mina konton på nytt sedan bara ett par veckor tillbaka. Jag tycker taggen fortfarande ser i allra högsta grad sd-befolkad ut.

Jo, det var mer en annan tagg jag tänkte på, en efterföljare. Men #svpol-s enda syfte numera är väl att generera korkade tweets som man kan garva åt på facebook.

Jag vet. Men det är ju en annan grej.

Dessutom ligger det så nära pung att det krockar med min blyghet:o

Jag som är född 1978 irc:ade rätt så bra under min gymnasietid mellan 1994-1997. Och då var det redan i full gång i stor skala. Jag tyckte att jag kom in sent i det hela.

Kom ihåg att jag är uppvuxen i Norrbotten, dit kommer allt med några års fördröjning. :D

Jo, det var mer en annan tagg jag tänkte på, en efterföljare. Men #svpol-s enda syfte numera är väl att generera korkade tweets som man kan garva åt på facebook.

Du menar i form av skärmdumpar från twitter som lagts upp på facebook? Gudihimmelen vad skönt att jag slipper (sluppit?) såna i min feed! Ja förutom sporadiska episka såna då som är mer av backslash-sorten som kan dyka upp ibland i min anti-sd-feed. :)

Men tanten för fan! Vilken jäkla tur att jag inte satt i landskapet på jobbet:eek:

Det finns inget fulare:yuck:

Av någon anledning kommer ordet purung i framtiden ha en associationsbenägenhet jag helst vill glömma! :arghh:

Man får sluta använda det, bara. Det körde ihop sig för mig också. Jag skulle kolla vad purung exakt betydde, tog upp SAOL online och skrev in "pung".

Alltså jag har inget emot sex med män. Men pungar är bara så vidrigt fula när man ser dem, i synnerhet på bild.

:rofl::rofl:

Det är samma sak som var gång jag ser ordet 'fistel' i en journal, då ser jag för mitt inre en skärmbild av den närbild på ett anus som Marvin en gång la upp i en tråd om fistlar. Bilden var stor som stadskartan i naturlig storlek liksom. :arghh: #buketrauma

Du var väl och hälsade på någon Kostas då skulle jag tro. (apropå pung då) :D #offtopic (eller #intopic)

:angel::laugh:

Men egentligen är det obegripligt hur något som är delaktigt i så mycket trevligt kan vara så fult. Hur tänkte naturen där?

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag måste för första gången i mitt liv skriva ett CV och det går rätt dåligt. Problemet är att jag arbetat på mina arbetsplatser väldigt...
Svar
16
· Visningar
762
Kultur Jag är rätt säker på att jag inte är den enda på forumet som skriver eller har drömmar om att en dag få ner den där romanen eller...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
5 313
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 877
Senast: Mabuse
·
Tjatter Om jag skickar ett mail till en person och lägger till en till mottagare, då ser den också vad den personen jag skriver till svarar mig...
Svar
7
· Visningar
462
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur