Sv: #varför#

Ja kanske. Eller naturens försök att trots allt hålla befolkningsexplosionen under kontroll. Man blir ju inte direkt sugen:cool:

Fin och fin... jovars, det får jag nog erkänna ändå. Fast det handlar nog om att de är betingade med viss förväntan tror jag;):D

Alltså de går ju inte alltid att undvika, de hänger ju ihop med det där som man gärna vill komma åt. Då underlättar det nog om man tittar åt andra hållet - lite som med min ena katt, han brukade kliva upp i mitt knä och vända upp rumpan så att jag skulle inspektera honom sådär som kattmammor gör. Då brukade jag klappa honom lite snällt på baken - och titta åt andra hållet.

Söndagen den 8 december 2013, andra advent. Dagen då tanten la upp ett helt bildspel med pungar på Buke.

Ni förgyller min dag! :love:

edit: Inser att det kan misstolkas. Det är alltså inte tantens länk som är upplyftande. Så fina att man vill se bildspel av främmande är de INTE!

Jag måste hålla med dig här. Den är perfekt att hålla i vid vissa övningar :o Och klappa på. Och krama lite lätt.

Herrejisses, det är tur att min dotter inte kan läsa vad hennes mamma skriver!

I en tråd som heter #varför

:rofl:

edit: Inser att det kan misstolkas. Det är alltså inte tantens länk som är upplyftande. Så fina att man vill se bildspel av främmande är de INTE!

Det var det jag misstänkte hela tiden! Klart det är purpungarnas fel att detta fenomen har uppstått -> #

:laugh::laugh::laugh:

Fult? Den mjuka saken som passar så bra i en kupad hand :o

Den väcker snarare ömhet. och så doftar de så gott :o

Här snackar vi inte känsla eller doft, här snackar vi estetik. Skönhetsupplevelse. Och då hamnar pung på plats cirka 67494783736.

PS: Om den blir öm, då har du tagit i för hårt. Tips från coachen:)

Kom att tänka på vår gamle vän Benjamin Syrsa och blev tvungen att kolla om knullkontakt finns kvar på nätet. Och det gör den.

Översta annonsen i man söker kvinna hade rubriken: Prata snusk på Skype? Dessa romantiker:rofl:

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag måste för första gången i mitt liv skriva ett CV och det går rätt dåligt. Problemet är att jag arbetat på mina arbetsplatser väldigt...
Svar
16
· Visningar
762
Kultur Jag är rätt säker på att jag inte är den enda på forumet som skriver eller har drömmar om att en dag få ner den där romanen eller...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
5 313
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 877
Senast: Mabuse
·
Tjatter Om jag skickar ett mail till en person och lägger till en till mottagare, då ser den också vad den personen jag skriver till svarar mig...
Svar
7
· Visningar
462
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama