Från solen ska tilläggas.Ja och ju mer pigment man har desto mindre d-vitamin tar man upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Från solen ska tilläggas.Ja och ju mer pigment man har desto mindre d-vitamin tar man upp.
Min förra micro pep - ilsket - fem ggr, vilket gjorde att jag sprang som en tok för att hinna stänga av den innan tiden gick ut. Min nya säger ett mjukt pling... som en cykelringklocka, ungefär. Ah, bliss. Söt är den också.Åh, jaf minns då min numera pensionerade kollega skulle köpa ny micro, och det skulle vara en som sa pling och inte en som pipande. Det var svårare än hon trodde! Försäljarna slet sitt hår.
Jag blir det ej....Man blir brun även fast det är mulet :-)
Fast - det bruna är för att man inte få skador av solen. Gissa varför männniskor i varma länder är mörkare i hyn - jo för de ljusare har rensats ut. De har dött undan.Jag blir det ej....
För att roa mina barn lite extra. De gillar när det svänger och är inte så kinkiga på sort.Varför spelar folk musik ur högtalare på stranden? Antar de att övriga besökare gillar musiken eller skiter de i vilket?
Mvh har PMS men vill bli brun
Okej! På just den här stranden är det inte barn som styr över högtalarna. Men det kan jag tänka mig!För att roa mina barn lite extra. De gillar när det svänger och är inte så kinkiga på sort.
Varför spelar folk musik ur högtalare på stranden? Antar de att övriga besökare gillar musiken eller skiter de i vilket?
Mvh har PMS men vill bli brun
Nä alltså. Vi spelar aldrig musik. Jag har för stor hänsyn till min omgivning. Ev någon liten låt på låg volym direkt ur telefonen om det är långt till närmaste filtgranne.Okej! På just den här stranden är det inte barn som styr över högtalarna. Men det kan jag tänka mig!
Tror jag aldrig att jag varit med om. Förutom om man har fest och hyr lokal och har ett dansgolv. Typ 30-årsfest eller nyårsfest.Som förlängning på det kan jag i mitt stilla sinne undra varför man bjuder hem intressant folk på middag och sedan sätter på hög musik? Helt plötsligt får man sluta prata intressanta saker och bara sitta och glo, för hör det någon säger.....det gör man fasiken inte!
När musiken kommer fram har det roliga slutat och det är dags att åka hem.
Vill jag lyssna på musik så gör jag det själv, vill jag ha intressanta samtal och diskussioner så bjuder jag hem folk och pratar. Jag skulle vilja säga att det är en omöjlig kombination med båda.
Är det för att man anser att man inte klarar av att roa sina gäster eller tycker folk verkligen det är kul att höra hög musik med andra och samtidigt skrika det man pratar?
Mvh //Närmare 100 år gammal och varit det sedan jag var 20.
Som förlängning på det kan jag i mitt stilla sinne undra varför man bjuder hem intressant folk på middag och sedan sätter på hög musik? Helt plötsligt får man sluta prata intressanta saker och bara sitta och glo, för hör det någon säger.....det gör man fasiken inte!
När musiken kommer fram har det roliga slutat och det är dags att åka hem.
Vill jag lyssna på musik så gör jag det själv, vill jag ha intressanta samtal och diskussioner så bjuder jag hem folk och pratar. Jag skulle vilja säga att det är en omöjlig kombination med båda.
Är det för att man anser att man inte klarar av att roa sina gäster eller tycker folk verkligen det är kul att höra hög musik med andra och samtidigt skrika det man pratar?
Mvh //Närmare 100 år gammal och varit det sedan jag var 20.
Varför köpte du inte båda dera?Varför köpte jag godis när jag var och handlade när jag skulle köpa mat......
Köpte mat till imorgon, men skulle ju ha mat idag också och det blev det ingen.Varför köpte du inte båda dera?
Varför äter du inte morgondagens mat idag (och godiset) och köper ny imorgon?Köpte mat till imorgon, men skulle ju ha mat idag också och det blev det ingen.
För att jag inte orkar ställa mig och laga den maten idag (komplext), lite för sent för det med tanke på att jag ska gå å lägga mig. Blir imorgon istället, käkat mackor idag.Varför äter du inte morgondagens mat idag (och godiset) och köper ny imorgon?