Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I flera inlägg här har jag sett att folk skriver BARNET, hela ordet med versaler.
Blir inte klok på varför, för mig känns det nästan lite som att man dumförklarar de som läser, som att man måste vara övertydlig med att det handlar om barn.
Nope - men det hindrar inte att jag gör det sen dess...
Kommer du ihåg vem det var?
Nope - men det hindrar inte att jag gör det sen dess...
BARN kan inte diskuteras för mycket. De är det VIKTIGASTE vi har.Det positiva här är att vi diskuterar BARN här mycket (tydligen), eftersom frågan i trådstarten ställts åtminstone två gånger under de senaste två dagarna
Det positiva här är att vi diskuterar BARN här mycket (tydligen), eftersom frågan i trådstarten ställts åtminstone två gånger under de senaste två dagarna
BARN kan inte diskuteras för mycket. De är det VIKTIGASTE vi har.
Trisslotter - de flesta är nitar, andra tveksamma vinster(ny lott, en tjuga) och en del, en del är alldeles, alldeles, alldeles...UNDERBARA!Livets små trissvinster (låter mycket bättre än trisslotter )
Trisslotter - en del är nitar, andra tveksamma vinster(ny lott, en tjuga) och en del, en del är alldeles, alldeles, alldeles...UNDERBARA!
@Snurrfian kan också ha minne (ibland... ).@mandalaki @CillaW eller @Petruska borde komma ihåg. Är ju illa om det bara är jag som kommer ihåg att tänka på BARNEN och dess upphov ibland!
@Snurrfian kan också ha minne (ibland... ).
Annars är det väl mest @athena_arabians som alltid tänker på BARNENS upphov...
Åh jag hade verkligen gett min högra hand för att få se några av dessa trådar där omtanken om BARNEN förtydligas å det grövsta!