Varför skrivs ordet barnet med stora bokstäver?

Gud så sugen jag blir på att starta en ny tråd om rosa vagnar. Men Buke är nog lite för pk idag för att få fart på en som tråd. Lite synd ändå ;)

Garanterat hon. Det föddes i nån tråd antingen om alkohol på jul, eller om alkohol överhuvudtaget när man bor på landet och NÄRSOMHELST KAN TVINGAS KÖRA BARNET TILL AKUTEN! :eek:

Jag tycker faktiskt inte att det räcker att vara helnykterist. Folk borde inte få skaffa barn om de inte har flygcert och tillgång till någon form av motorflygplan. Man vet aldrig vad som kan hända! :cry:

RETSINA meningen med livet? :rofl:

Kanske ska döpa nya avkomman till det?
Jag skulle känna mig hedrad!

Etablissemanget där jag just ätit en god lammrätt har inte retsina i mindre än halvliter. Jag vill ha en kvart till maten så jag fick nöja mig med vanligt vitt. Det är därför jag är lite gråtmild när det gäller retsina just nu.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 054
Senast: soom
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 558
Senast: Liran
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 802
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar