Varför skrivs ordet barnet med stora bokstäver?

Gud så sugen jag blir på att starta en ny tråd om rosa vagnar. Men Buke är nog lite för pk idag för att få fart på en som tråd. Lite synd ändå ;)

Garanterat hon. Det föddes i nån tråd antingen om alkohol på jul, eller om alkohol överhuvudtaget när man bor på landet och NÄRSOMHELST KAN TVINGAS KÖRA BARNET TILL AKUTEN! :eek:

Jag tycker faktiskt inte att det räcker att vara helnykterist. Folk borde inte få skaffa barn om de inte har flygcert och tillgång till någon form av motorflygplan. Man vet aldrig vad som kan hända! :cry:

RETSINA meningen med livet? :rofl:

Kanske ska döpa nya avkomman till det?
Jag skulle känna mig hedrad!

Etablissemanget där jag just ätit en god lammrätt har inte retsina i mindre än halvliter. Jag vill ha en kvart till maten så jag fick nöja mig med vanligt vitt. Det är därför jag är lite gråtmild när det gäller retsina just nu.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 157
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 649
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 659
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 809
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka