Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det verkligen Silverkedjan som började? Det känns så olikt henne.
För lite glögg?*gör en handrörelse*
This is not the Dentaku that you're looking for...
Garanterat hon. Det föddes i nån tråd antingen om alkohol på jul, eller om alkohol överhuvudtaget när man bor på landet och NÄRSOMHELST KAN TVINGAS KÖRA BARNET TILL AKUTEN!Jag är helt övertygad, så rubba inte mina cirklar tack.
Garanterat hon. Det föddes i nån tråd antingen om alkohol på jul, eller om alkohol överhuvudtaget när man bor på landet och NÄRSOMHELST KAN TVINGAS KÖRA BARNET TILL AKUTEN!
Flygplan? De kan störta. Tänk på BARNET!Jag tycker faktiskt inte att det räcker att vara helnykterist. Folk borde inte få skaffa barn om de inte har flygcert och tillgång till någon form av motorflygplan. Man vet aldrig vad som kan hända!
Flygplan? De kan störta. Tänk på BARNET!
Inte jag hellerSjälvklart! Åh, jag borde vetat bättre än att skriva något i en BARNdiskussion. Eftersom jag inte har några små mirakel själv så har jag inget att tillföra - jag har ju inte upplevt meningen med livet!
Självklart! Åh, jag borde vetat bättre än att skriva något i en BARNdiskussion. Eftersom jag inte har några små mirakel själv så har jag inget att tillföra - jag har ju inte upplevt meningen med livet!
Inte jag heller
(Fast det går lika bra med katt. Eller hund. Eller retsina.)
Jag skulle känna mig hedrad!RETSINA meningen med livet?
Kanske ska döpa nya avkomman till det?
Jag skulle känna mig hedrad!
Etablissemanget där jag just ätit en god lammrätt har inte retsina i mindre än halvliter. Jag vill ha en kvart till maten så jag fick nöja mig med vanligt vitt. Det är därför jag är lite gråtmild när det gäller retsina just nu.
Du tänker helt rättIbland får man ju offra sig tänker jag.
Kreativt BARN.Lilla Retsina:live:
Bättre än många andra förslag som poppat upp.
Emelie-Lennart eller Valentina röstar BARNET på.