Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vafan!?Åh, det var på den tiden @Jozze skrev allt i lila. Fy så irriterande!
Ja jösses ... Jag såg en annan person där som alltid fick sjukskrivningstrådarna att brinna. Samtidigt som hon var långtidssjukskriven för svår värk skrev hon på hästforumen om träningen av sina hästar (tror det var minst tre) som hon höll i tävlingskondition. När någon frågade hur det gick ihop svarade hon att sambon körde henne till stallet och hjälpte henne upp i sadeln.Det var tider det
Ja jösses ... Jag såg en annan person där som alltid fick sjukskrivningstrådarna att brinna. Samtidigt som hon var långtidssjukskriven för svår värk skrev hon på hästforumen om träningen av sina hästar (tror det var minst tre) som hon höll i tävlingskondition. När någon frågade hur det gick ihop svarade hon att sambon körde henne till stallet och hjälpte henne upp i sadeln.
Och när någon undrade hur hon kunde sitta på buke dygnet runt när hon hade så ont svarade hon "ni ser ju inte att jag sitter och gråter när jag skriver".
Ja, det var tider
Men hette du något annat då, Hyacinth? Ditt nick känns nyare än så för mig.
Åh fan! Ja kanelbulle, någon sådan fanns nog. Visste inte att det var du.Yes, Kanelbulle sen fick jag ett ryck och bytte.
Åh fan! Ja kanelbulle, någon sådan fanns nog. Visste inte att det var du.
Yes, Kanelbulle sen fick jag ett ryck och bytte.
Nämen var det DU? Där ser man!
Den här! Jag minns inte att kanelbulle var så himla rolig. Men du är ju hysteriskt rolig.Frågan är ju vilken version som är bäst
Men hette du något annat då, Hyacinth? Ditt nick känns nyare än så för mig.
Men vafan. Har tant tacklat av? Du brukar ha stenkoll på allas nick och dubbelnick och gamla nick osv.
Men vafan. Har tant tacklat av? Du brukar ha stenkoll på allas nick och dubbelnick och gamla nick osv.
Eller hur! Bara att inse att ingen (bläckfisk) älskar mig. Bytte ju inte ens i smyg.
Jag minns också kanelbulle som mer rekorderlig. Nä, bättre med en mer lössläppt @HyacinthJa det var en miss. Det berodde nog på att kanelbulle var så städad. Det är mest de ostädade jag lägger märke till
Ja det var en miss. Det berodde nog på att kanelbulle var så städad. Det är mest de ostädade jag lägger märke till
Total förmörkelse i det här falletÄven solen har sina fläckar. Uppenbarligen.
Jag minns också kanelbulle som mer rekorderlig. Nä, bättre med en mer lössläppt @Hyacinth