Varför skrivs ordet barnet med stora bokstäver?

det är väl mest jag som konsekvent gör det.

Det började för massor av år sedan med en användare som alltid skrev: men tänk på BARNET! i alla diskussioner.
Jag hakade upp mig på det och använder det skämtsamt. Precis som att jag kallar mig själv GodMor vid behov.
Var det så det var? Det hade jag glömt. Även jag trodde att det hade med julspåret att göra. Någon kunde nämna glögg i november och det fanns alltid någon som Men tänk på BARNEN! och så var kriget igång. (Jag funderade faktiskt bara häromdagen om när årets Alkohol på jul skulle implodera forumet. Men den kommer nog :D)

Själv har jag försökt lansera ONGEN men det gick inget vidare, det aldrig någon som lyssnar på mig :(

(Om det var en läkare med två barn - ja, det stämmer på @Silverkedjan men no way att det var hon).

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 054
Senast: soom
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 558
Senast: Liran
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 802
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar