Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, det hade jag helt glömt @hagel. Då önskar jag mig några sådana trådar i tidig julklapp!
Du kan börja så smått redan nu ju! Bara att starta en tråd med en oskyldig fråga angående snapsens vara eller icke-vara på julbordet .
Akvavit julAlla BARN förtjänar en VIT jul! Kan man inte avstå från alkohol en dag om året har man problem!
Jag borde börja ta betalt.
Ja. Men erkänn att du älskar det.
Men kommer en "Best of poesiludret" kommer jag köpa minst 20 ex till mig och närmsta familjen och vänner.
@Blacksmithfarm kan göra layouten
Trisslotterna i livet, det är väl menstruationerna det? BARN är ju trissvinster!Trisslotter - de flesta är nitar, andra tveksamma vinster(ny lott, en tjuga) och en del, en del är alldeles, alldeles, alldeles...UNDERBARA!
Edit pga för långt från verkligheten.
Jag vet att iaf @niphredil har varit med och bidragit på sitt sätt (hon är mycket för att tänka på BARNEN om än kanske mer sarkastiskt än seriöst i många fall?)@mandalaki @CillaW eller @Petruska borde komma ihåg. Är ju illa om det bara är jag som kommer ihåg att tänka på BARNEN och dess upphov ibland!
Jag vet att iaf @niphredil har varit med och bidragit på sitt sätt (hon är mycket för att tänka på BARNEN om än kanske mer sarkastiskt än seriöst i många fall?)
@Inte_Ung glömmer ju aldrig! Som en elefant!Niffe är en guldgruva, men hängde nog på ungdom (BARN-avdelningen ) då. Det var en läkare med 2 BARN som myntade uttrycket från början.
Silverkedjan?Niffe är en guldgruva, men hängde nog på ungdom (BARN-avdelningen ) då. Det var en läkare (?) med 2 BARN som myntade uttrycket från början.
Ajemendu! Episk!Silverkedjan?
Haha NÄ, har aldrig skrivit eller ens tänkt BARNET så jag tar inget ansvar för detta stilistiska förfall .Jag vet att iaf @niphredil har varit med och bidragit på sitt sätt (hon är mycket för att tänka på BARNEN om än kanske mer sarkastiskt än seriöst i många fall?)
Förmodligen!Du skrev säkert UNGDJÄVLARNA och så var det någon mer finstämd bukefalist som minns det som BARNET, @niphredil .
Ja. Men erkänn att du älskar det.
Men kommer en "Best of poesiludret" kommer jag köpa minst 20 ex till mig och närmsta familjen och vänner.
Var det så det var? Det hade jag glömt. Även jag trodde att det hade med julspåret att göra. Någon kunde nämna glögg i november och det fanns alltid någon som Men tänk på BARNEN! och så var kriget igång. (Jag funderade faktiskt bara häromdagen om när årets Alkohol på jul skulle implodera forumet. Men den kommer nog )det är väl mest jag som konsekvent gör det.
Det började för massor av år sedan med en användare som alltid skrev: men tänk på BARNET! i alla diskussioner.
Jag hakade upp mig på det och använder det skämtsamt. Precis som att jag kallar mig själv GodMor vid behov.