Värdens fegaste hund

Sv: Värdens fegaste hund

såg bara halva..orkade inte titta klart.. Men tycker den varken var rolig eller sorglig..

Men vad fan är det för pucko till kille som tycker det är kul att skrämma hunden? Vilken jävla idiot rent ut sagt :mad:

Men snälla.....det var väl ändå inte så farligt.....hade den haft svansen mellan bena och försökt gömma sig under sängen hade det varit synd om den

Den försökte ju komma undan och av allt att döma så låg dem på sin bädd som ju ska vara en trygg plats...

exakt sådär gjorde min hund när han såg en orm när jag satt på en stenpir...jättenyfiken men samtidigt osäker...varje gång vattnet skvalpade flög han baklänges men var där direkt igen o kollade..( jag såg först inte att det låg en snok i vattnet) ...så nej...jag tyckte nog inte att det där var så hemskt.

Vill en hund komma undan, då tar den sig undan..men denna var ju samtidigt nyfiken som det sen visade sig när den äntligen var still så gick hunden fram direkt o luktade....så gör inte rädda hundar.

Håller fullt med dig.

Min hund gjorde likadant idag mot en sköld padda. Så fort som den gick fram mot min hund skällde hon och bakade undan. När paddan låg stilla gick hon fram och duttade med nosen samtidigt som hon pep/skällde för att få sköld paddan att rör på sig.

Den enda gången som jag tyckte att hunden var besvärad och inte ville vara med var när dom var uppe i huvudet på hunden.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 200
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 028
Senast: MML
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp!