var leta hus till salu?

Sv: var leta hus till salu?

Finns det någon mäklare som inte lägger ut sina objekt på Hemnet? :confused:

Det finns ju alltid de som vill sköta sin försäljning lite mer diskret. Oftast handlar det väl då om ganska exklusiva objekt.

Om inte mäklaren sköter det via kontakter så sker annonseringen ofta riktat i t.ex. specialtidskrifter.

Kronofogden har med olika sorters hus till salu på sin hemsida.
Annars kan man väl söka på google t.e.x mäklare,hus säljes,fastighetsförmedling och liknande.
Är det en hästgård man är ute efter finns det ju fina hästhemsidor.

Det bästa man kan göra är att tala om det för så många som möjligt att ni letar efter hus. Någon känner någon som vet en som vet...osv.

Lycka till! :bow:

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 431
Senast: Thaliaste
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 270
Senast: Lisen82
·
Hemmet Vi tittar på ett hus utan toalett och utedass. Eftersom vi har tänkt fixa en riktig toalett så vill vi inte bygga utedass eller koppla...
2
Svar
20
· Visningar
840
Senast: clusia
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar