Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Jo, i vissa sammanhang kan det nog vara så att man behöver "bevisa" och hävda sin förmåga för att bli accepterad. I just hästsammanhang och ridning råkar grabbar ha lättare att hamna där för tillfället, skulle tro det kan ha att göra med att de är underrepresenterade i många sammanhang. I andra sammanhang är det tjejer som råkar ut för samma sak. Vilket givetvis är lika dumt vilket som.

Med reda ut, menar jag att klara av i tillräckligt hög grad.

Ja det låter ju inte bra.
Men det som @Mats_42 hade som problem var att han inte hittade någon tjej? Inte att ingen lyssnade angående hästarna.

Jag har varit singel länge nu,o längtar såå efter att få träffa nån. Har oxå prövat dajtingsidor, men finner ingen där jag kan dela hästintresset?! Vad gör jag?!
Snälla ni som vet nån som är singel o intresserad av just hästar, vidarebefordra dom till mig snälla :)))

Det undrar jag med! Det var faktiskt största anledningen att registrera sig här. Hitta någon som ens står ut med och tolererar hästen är svårt ibland. Hjälp ännu sämre. Inte att jag söker nån hjälpreda alltså utan bara nån som vill dela intresse? Man hittar dom inte på krogen den saken är säker. Borde finnas en dejtingsajt för häst tjejer!? Eller killar då?

Senast ändrad av en moderator:
Det undrar jag med! Det var faktiskt största anledningen att registrera sig här. Hitta någon som ens står ut med och tolererar hästen är svårt ibland. Hjälp ännu sämre. Inte att jag söker nån hjälpreda alltså utan bara nån som vill dela intresse? Man hittar dom inte på krogen den saken är säker. Borde finnas en dejtingsajt för häst tjejer!? Eller killar då?

Håller med dig!
En gång i tiden så var det på så att även jag tyckte att på en sådan här sida finns det säkert trevlig hästtjejer som skriver. Men det räckte att konstatera det så gjordes vad det gick för att få en att inte vara med i gemenskapen!
Nåja, ett stort mått envishet, uppbackning av de som faktiskt var trevliga, och ibland lite sammanhållning av oss karlar som hålls med detta så blev jag kvar.

Nåja, var där några trevliga hästtjejer, som rent av var singel som man kunde ha nån kontakt med och se vart det tog vägen. Jodå, men inget som blivit något varaktigt.
Men en och annan trevlig person att vara bekant med har det blivit i alla fall, och det är jag glad för!

Senast ändrad:
Vilken hemsk historia!

Ja verkligen! Hon verkar totalt galen. Det är tydligen en sann historia med?

Där är allt en del märkliga historier om personer som blivit medberoende i en annan persons annorlunda uppfattning av verkligheten.

Senast ändrad:
Håller med dig!
En gång i tiden så var det på så att även jag tyckte att på en sådan här sida finns det säkert trevlig hästtjejer som skriver. Men det räckte att konstatera det så gjordes vad det gick för att få en att inte vara med i gemenskapen!
Nåja, ett stort mått envishet, uppbackning av de som faktiskt var trevliga, och ibland lite sammanhållning av oss karlar som hålls med detta så blev jag kvar.

Nåja, var där några trevliga hästtjejer, som rent av var singel som man kunde ha nån kontakt med och se vart det tog vägen. Jodå, men inget som blivit något varaktigt.
Men en och annan trevlig person att vara bekant med har det blivit i alla fall, och det är jag glad för!

Det verkar finnas trådar här men det kanske är svårt överblicka känner jag. Kan bero på hur det är gjort?

Det verkar finnas trådar här men det kanske är svårt överblicka känner jag. Kan bero på hur det är gjort?

Jodå, de har hamnat på lite olika ställen. Dejting, olika varianter på hitta kille/tjej hitta partner mfl är det väldigt många tusen inlägg att läsa om man vill "läsa ikapp".

Relativt många inlägg handlar ändå om olikheter och i viss mån likheter i hur "killar" respektive "tjejer" tänker och resonerar. Ett tag var det infekterat när det var killar som inte riktigt tyckte att tjejer resonerade vettigt, medan det var helt okej tvärtom. Det har dock blivit mer nyans i det och därmed mera intressant och lärorikt även om det tassas runt i en del fall.

Tjo, här är jag! Jag gillar både hästar och tjejer;)

• Gilla
Reactions: ptr
Jag har varit singel länge nu,o längtar såå efter att få träffa nån. Har oxå prövat dajtingsidor, men finner ingen där jag kan dela hästintresset?! Vad gör jag?!
Snälla ni som vet nån som är singel o intresserad av just hästar, vidarebefordra dom till mig snälla :)))

Jag är häst kille å singel och skulle vilja träffa någon som gillar hästar !

Håller med dig!

Jag håller med dig. Då är det mycket trevligare med travtjejer. Dom är mer jordnära och dom gaddar heller inte ihopsig och försöker vara syrliga. Kan rekomendera sajten Travkontakt.se ;). Superhärliga hästtjejer där o goa är dom också:o

• Gilla
Reactions: ptr

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 625
Senast: Thaliaste
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 267
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 559
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V