Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, i vissa sammanhang kan det nog vara så att man behöver "bevisa" och hävda sin förmåga för att bli accepterad. I just hästsammanhang och ridning råkar grabbar ha lättare att hamna där för tillfället, skulle tro det kan ha att göra med att de är underrepresenterade i många sammanhang. I andra sammanhang är det tjejer som råkar ut för samma sak. Vilket givetvis är lika dumt vilket som.
Med reda ut, menar jag att klara av i tillräckligt hög grad.
Jag har varit singel länge nu,o längtar såå efter att få träffa nån. Har oxå prövat dajtingsidor, men finner ingen där jag kan dela hästintresset?! Vad gör jag?!
Snälla ni som vet nån som är singel o intresserad av just hästar, vidarebefordra dom till mig snälla))
Det undrar jag med! Det var faktiskt största anledningen att registrera sig här. Hitta någon som ens står ut med och tolererar hästen är svårt ibland. Hjälp ännu sämre. Inte att jag söker nån hjälpreda alltså utan bara nån som vill dela intresse? Man hittar dom inte på krogen den saken är säker. Borde finnas en dejtingsajt för häst tjejer!? Eller killar då?
Vilken hemsk historia!
Ja verkligen! Hon verkar totalt galen. Det är tydligen en sann historia med?
Vad är det för gemenskap du pratar om? Dvs som du inte fått vara med i?
Håller med dig!
En gång i tiden så var det på så att även jag tyckte att på en sådan här sida finns det säkert trevlig hästtjejer som skriver. Men det räckte att konstatera det så gjordes vad det gick för att få en att inte vara med i gemenskapen!
Nåja, ett stort mått envishet, uppbackning av de som faktiskt var trevliga, och ibland lite sammanhållning av oss karlar som hålls med detta så blev jag kvar.
Nåja, var där några trevliga hästtjejer, som rent av var singel som man kunde ha nån kontakt med och se vart det tog vägen. Jodå, men inget som blivit något varaktigt.
Men en och annan trevlig person att vara bekant med har det blivit i alla fall, och det är jag glad för!
Ok. Jag ser det inte på samma sätt. Inte att det är en gemenskap där någon bestämmer vilka som får vara med.Den här, så att säga vi! Men nu är jag ju med, men det var lite hårt ibland att få vara med.
Det verkar finnas trådar här men det kanske är svårt överblicka känner jag. Kan bero på hur det är gjort?
Ok. Jag ser det inte på samma sätt. Inte att det är en gemenskap där någon bestämmer vilka som får vara med.
Jasså, är jag fortfarande en ovälkommen utböling?
Va? Vad pratar du om?Jasså, är jag fortfarande en ovälkommen utböling?
Tjo, här är jag! Jag gillar både hästar och tjejerDet undrar jag med! Det var faktiskt största anledningen att registrera sig här. Hitta någon som ens står ut med och tolererar hästen är svårt ibland. Hjälp ännu sämre. Inte att jag söker nån hjälpreda alltså utan bara nån som vill dela intresse? Man hittar dom inte på krogen den saken är säker. Borde finnas en dejtingsajt för häst tjejer!? Eller killar då?
Tjo, här är jag! Jag gillar både hästar och tjejer![]()
Jag har varit singel länge nu,o längtar såå efter att få träffa nån. Har oxå prövat dajtingsidor, men finner ingen där jag kan dela hästintresset?! Vad gör jag?!
Snälla ni som vet nån som är singel o intresserad av just hästar, vidarebefordra dom till mig snälla))
Du har hittat en lastgammal trådJag är häst kille å singel och skulle vilja träffa någon som gillar hästar !
Jag håller med dig. Då är det mycket trevligare med travtjejer. Dom är mer jordnära och dom gaddar heller inte ihopsig och försöker vara syrliga. Kan rekomendera sajten Travkontakt.seHåller med dig!
En gång i tiden så var det på så att även jag tyckte att på en sådan här sida finns det säkert trevlig hästtjejer som skriver. Men det räckte att konstatera det så gjordes vad det gick för att få en att inte vara med i gemenskapen!
Nåja, ett stort mått envishet, uppbackning av de som faktiskt var trevliga, och ibland lite sammanhållning av oss karlar som hålls med detta så blev jag kvar.
Nåja, var där några trevliga hästtjejer, som rent av var singel som man kunde ha nån kontakt med och se vart det tog vägen. Jodå, men inget som blivit något varaktigt.
Men en och annan trevlig person att vara bekant med har det blivit i alla fall, och det är jag glad för!
Är du häst, kille och singel??? Hm... (FÖRLÅT, jag kunde bara inte låta bli...... )Jag är häst kille å singel och skulle vilja träffa någon som gillar hästar !
Det är aldrig för sent att missta ett hästforum för en kontaktsajt!Du har hittat en lastgammal tråd![]()