Ja det har hänt förut och lär hända igen..Det är aldrig för sent att missta ett hästforum för en kontaktsajt!
Och killarna kommer fortsätta och vara förvånade över att tjejerna inte kastar sig över honom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det har hänt förut och lär hända igen..Det är aldrig för sent att missta ett hästforum för en kontaktsajt!
Ja, ofta letar de upp trådar skapade av tjejer som signalerar att de är singel. Och så presenterar de sig lite passivt för dem.Ja det har hänt förut och lär hända igen..
Och killarna kommer fortsätta och vara förvånade över att tjejerna inte kastar sig över honom
Ååååh, alla dessa brunstiga ston,,,,,Är du häst, kille och singel??? Hm... (FÖRLÅT, jag kunde bara inte låta bli...... )
Ja vad är det med folk och att tro att hela internet är ett enda stort dejtingforum? Visst att man kan betrakta hela världen som det i någon mån men inte på nivån att man proklamerar "hej, jag är si och så och söker ditt och datt". Moderatorerna är ju (missriktat?) snälla som inte hänvisar dem till annonsdelen.Ja det har hänt förut och lär hända igen..
Ja vad är det med folk och att tro att hela internet är ett enda stort dejtingforum? Visst att man kan betrakta hela världen som det i någon mån men inte på nivån att man proklamerar "hej, jag är si och så och söker ditt och datt". Moderatorerna är ju (missriktat?) snälla som inte hänvisar dem till annonsdelen.
Feltolkar jag dig nu eller var det där en övertydlig sexuell invit till MOI?
Får inte folk skriva i vilka trådar de vill?Så efter dejtingtråden och singeltråden grävde du upp den här ...
Det hoppas jag verkligen. Själv skrev jag i den här.Får inte folk skriva i vilka trådar de vill?
Så efter dejtingtråden och singeltråden grävde du upp den här ...
Favorit i repris x 122Får inte folk skriva i vilka trådar de vill?
Eller hur ...Favorit i repris x 122
Frågar du vart alla tjejhästar är? Vill du köpa ett sto?Här finns en hästälskande kille till... så var är alla härliga hästtjejer (eller tjejhästar?)
Det är ett diskussionsforum där man kan diskutera dejting. Men ingen dejtingsida för att lägga in annonserMan får fråga var man finner en hästintresserad kille.. men man får tydligen inte svara att "här är jag"? Märkligt...
Vem har sagt att du inte får?Man får fråga var man finner en hästintresserad kille.. men man får tydligen inte svara att "här är jag"? Märkligt...
Du får svara i vilken tråd som helst. Men du måste ju kunna acceptera att också få mothugg på ett diskussionsforum.Det var ingen annons, det var ett svar på frågan i rubriken.
Känns som det finns många bittra tjejer här iallafall, som bara måste hugga till direkt... men kul att det finns forum för er också!Vem har sagt att du inte får?
Buke är ingen dejtingsajt. Men även om det vore det, så ska du nog inte räkna med att det räcker att du skriver "jag är här nu" för att det ska flyga stekta sparvar i din inbox. Tjejer är inte så lättflirtade - vilket du borde förstått vid det här laget, eftersom du annonserat din ankomst här flera gånger.