Spelar det någon roll för dig vad jag tycker på den punkten?Jag känner inte att jag måste förklara mig för dig, eller tycker du annorlunda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spelar det någon roll för dig vad jag tycker på den punkten?Jag känner inte att jag måste förklara mig för dig, eller tycker du annorlunda?
haha du är nästan lite rolig... lägg ner nuSpelar det någon roll för dig vad jag tycker på den punkten?
Ja, det ska jag göra. Kanske. Lycka till i ditt bukeraggande, låt dig inte nedslås av att du inte fick napp första året.haha du är nästan lite rolig... lägg ner nu![]()
haha tack! Dock, återigen, är inte här för att ragga... men som överallt annars, ibland hittar man kärleken där man minst anar!Ja, det ska jag göra. Kanske. Lycka till i ditt bukeraggande, låt dig inte nedslås av att du inte fick napp första året.![]()
Vilket känns kontraproduktivt eftersom detta är ett av få buke-forum där man INTE får prata häst?Jag är inte medlem här för att dejta, utan för att jag tycker om hästar.
Majoriteten av alla som skriver här är kvinnor och väldigt trevliga, roliga, kunniga, omtänksamma och hjälpsamma. Det finns även några män på forumet som har samma ovanstående egenskaper och som skriver här för att ämnena är intressanta och inte för att ragga.Känns som det finns många bittra tjejer här iallafall, som bara måste hugga till direkt... men kul att det finns forum för er också!![]()
Ja då ska man kanske skriva "hej här är jag" i ett av hästforumenVilket känns kontraproduktivt eftersom detta är ett av få buke-forum där man INTE får prata häst?