Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Du får svara i vilken tråd som helst. Men du måste ju kunna acceptera att också få mothugg på ett diskussionsforum.
Själv tycker jag det är lite komiskt med killar som kommer in här och tar för givet att de ska kunna hitta en tjej här bara för att de gillar hästar. Det händer med jämna mellanrum.
Men det kanske funkar... vad vet jag...
Jag tror du missar poängen lite.. lätt hänt när man enbart koncentrerar sig på "mothugg". Men nån ska väl tycka sånt är roligt :)

@Marcus jag är totalt jättejävla bitter men jag tycker att hur du betett dig i vissa trådar är rätt skrämmande. Men det alldeles oavsett min bitterhet. Att inte kunna acceptera ett forums regler eller att enbart kasta skit på dess medlemmar är väldigt oattraktivt.

@Marcus jag är totalt jättejävla bitter men jag tycker att hur du betett dig i vissa trådar är rätt skrämmande. Men det alldeles oavsett min bitterhet. Att inte kunna acceptera ett forums regler eller att enbart kasta skit på dess medlemmar är väldigt oattraktivt.
Vad syftar du då på? Och vem har jag kastat skit på?

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 617
Senast: Thaliaste
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 267
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 559
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V