Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den gyllene medelvägen för TS är kanske är att finna en partner med ett djupt djurintresse - men inte specifikt häst, och sedan uppfostra i stallet..?
I stallarnaDå ställer man en liten mot fråga, en kille på 42år som rider, söker en hästtjej vart finns ni?
Då ställer man en liten mot fråga, en kille på 42år som rider, söker en hästtjej vart finns ni?
Jo, men de är väl också i stallarna?Jo men det finns väl hästtjejer som är singel som är runt 35-45år eller?
Oj jag håller till på både på privatstall, och på ridskolan, alla tjejer är super trevliga men jag är väl blyg kanske... Är en kille som gärna hjälper till och rider gärna ut, men min svaga sida är att jag vågar inte galoppera utomhus...Jo, men de är väl också i stallarna?
Nu har inte jag ridhäst längre sedan tio år men det fanns ett par singelkvinnor i stallet i nämnd ålder. Jag får nu för tiden utlopp för mitt hästintresse genom att hänga på Täby galopp och vet inte att jag är den enda 40 plus singelkvinnan där.
Det finns många singelkvinnor runt fyrtio som håller på med hästar på olika sätt. Var har du tittat?
Varför frågar du här?Oj jag håller till på både på privatstall, och på ridskolan, alla tjejer är super trevliga men jag är väl blyg kanske... Är en kille som gärna hjälper till och rider gärna ut, men min svaga sida är att jag vågar inte galoppera utomhus...
För att jag fortsätter på tråden som fanns där en tjej frågade vart alla killar finns... Ursäkta om jag trampade fel...Varför frågar du här?
Att en tjej frågar andra tjejer var det finns hästintresserade killar är inte så konstigt. Däremot är det snudd på obegripligt varför en kille, som redan säger sig hålla till i stall, frågar var det finns hästtjejer. Han har dem ju framför ögonen.För att jag fortsätter på tråden som fanns där en tjej frågade vart alla killar finns... Ursäkta om jag trampade fel...
Oj jag håller till på både på privatstall, och på ridskolan, alla tjejer är super trevliga men jag är väl blyg kanske... Är en kille som gärna hjälper till och rider gärna ut, men min svaga sida är att jag vågar inte galoppera utomhus...
Jag fattar inte riktigt. Hur har dina bristande ridkunskaper med det hela att göra?
Som @mandalaki skriver, hästkvinnor möter du hela tiden om du är i stallet. En del är singlar. Dock är uppenbar raggning i stallet vanligen mindre populärt. Men om du är genuint intresserad och tillbringar mycket tid i västvärlden lär du med tiden lära känna hästfolk. Varav många lär vara kvinnor och en del säkert singlar.
Du har delvis rätt jag försöker rida en gång i veckan... Och att ragga på ridskolan eller privat stall undviker jag... För det kan misstolkas något fruktansvärt....Min spontana tanke är väl att @Mats_42 kanske inte är riktigt lika inbiten hästkille som han vill ge sken av.
Tillbringar inte så mycket eftersom jag har andra intressanta göromål.
Jag fattar inte riktigt. Hur har dina bristande ridkunskaper med det hela att göra?
Som @mandalaki skriver, hästkvinnor möter du hela tiden om du är i stallet. En del är singlar. Dock är uppenbar raggning i stallet vanligen mindre populärt. Men om du är genuint intresserad och tillbringar mycket tid i västvärlden lär du med tiden lära känna hästfolk. Varav många lär vara kvinnor och en del säkert singlar.