Vår bilder

PIRU

Trådstartare
Här kommer lite nya bilder på Piru och Jääkäri

DSC02147.jpg

Grabbarna grus tillsammans.

DSC02154.jpg

Jääkäri ligger förväntans fullt (som vanligt)

DSC02145.jpg

Ännu en bild på grabbarna.

Lite tråkigt just nu Jääkäri har skärt upp hasen en bit, så vi fick sy ihop han i måndags. så han går i vila nu i 14dagar. Men inga senor är skadade eller nåt så det var tur i oturen.

Sv: Vår bilder

Jisses amalia vad fin Jääkäri har blivit! :love:
En enorm skillnad från när jag såg han sist! Om jag kunde busvissla hade jag gjort det:angel:

Han borde ha snoppmätartävling med min hund.

(Min vinner.)

;)

Man blir helt salig när man ser Jääkäri :d
Vilket sug han har i blicken, måste va en attans trevlig hund att arbeta med! Klart han måste visa upp det heligaste han har, vet inte hur många kort jag har på min där han visar den...
Piru är ju helt underbar han med, störst, bäst & vackrast! :angel:

Jätte fina hundar!!!:) Får man fråga hur du kom på namnen???:p

Jätte fina hundar!!!:) Får man fråga hur du kom på namnen???:p

Jag gillar finska ord de är kraftfulla.

Sen gjorde Jag Jägartjänst när jag gjorde militärtjänsten i Sverige så då tyckte ja Jääkäri passa för det betyder just Jägarasoldat,

Sen Piru passade helt kanon och heta just Piru som lite för han var en Jävul.

Man blir helt salig när man ser Jääkäri :d
Vilket sug han har i blicken, måste va en attans trevlig hund att arbeta med! Klart han måste visa upp det heligaste han har, vet inte hur många kort jag har på min där han visar den...
Piru är ju helt underbar han med, störst, bäst & vackrast! :angel:

Kan ju säga att det finns ingen bättre hund för min del och jobba med drifter som man bara drömmer och få i en hund samt en förighet av sällan skådat slag. Vill bara jobba hela tiden. Sen nu börjar också lite aggression komma fram också vilket inte gör hunden sämre.Nej jag tok gillar han.:d

Jag är inte nåt fan av schäfer, men HIMMEL vad Jääkäri är vacker att titta på:love: :love: :love:

Vad Jääkäri har växt sen jag såg honom sist på bild! Piru är snygg han med men schäfrar ligger mig varmt om hjärtat och Jääkäri är helt underbar :).

När man är så vacker som han är så FÅR man vara mallig, hälsa honom det med en klapp på ryggen från mig :D :love: ;)

Från en som inte håller på med skydd och dyl som jag vet du gör...vad är bra med att aggression kommer fram? Är det för skyddet skull?

Vill också säga att pojkarna är jättefina.....:d :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 216
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 846
Senast: lilstar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 218
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 200
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar