Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Apropå bilder...(som inspiration till bewwans skrivande eller vad som helst...)

Jag trodde jag hade ett sto och inte en valack...

:crazy: :rofl:

Jättegrattis

Igår när jag kom ut i hagen så trodde jag att jag skulle dåna, hela Jacks underben var blodigt och ni vet ju hur läskigt det kan se ut. Det var dock inget allvarligt, ett skärsår på knät ca 3 mm djupt och 2 cm långt, idag var det torrt och fint och han verkar inte ha ont utav det heller varken när jag tvättar eller kollar igenom. Men så är han en väldigt cool kille.

Här har det iaf beslutats om att Jacken inte ska säljas, han är en alldeles för bra häst att släppa ifrån sig. Man vet vad man har men inte vad man får så jag backade på den andra hästen även om det sög, men jag tror som sagt mer på Jack och jag kan inte ha fler hästar än dem jag har. Tror jag har valt rätt, magkänslan säger det iaf.

Dessutom tröstade han mig så fint när min mormor gick bort nu ikväll och inget tröstar så fint som en varm mule, helt otroligt vad hästar kan känna våra känslor eg :love:

Set du inte det är ett rätt bra första försök till en slidestop?:D
Även om hon förväxlar fram och bakben:p Alltså alla tror att hon kommer ut från stallet men det gör hon inte, hon har bara dragit en repa runt gårdsplanen.
OM det går bra? tja hon sparkas,hon träffar, hon har börjat små bita, stegrar tja hon blir allt starkare om man säger så.

Men GRATTIS, jag har ju missat att du blivit "mormor" ju och så underbart ljuvlig :love:

Tack! Mitt och stoets första föl. Riktigt spännande:laugh:

Haha sicken bild!! :)

har blir det inga bilder pa ett tag.. pojkarna har "varenergi" och har forvandlats fran feta lata monster till stokiga, brakiga, lattjande, brotande, lekande Monster. De ser ut som slagskampar allihopa! :o

den som tror att en flock pa 13 valacker ar lugn o fin har himla fel.. :rofl: de lever rovare 24/7 just nu! Oh gud nade om de inte har ordentligt med ho! Men nu ar det snart, snart, var! Da ska den dar brakiga energin anvandas under sadel till nyttiga saker igen :devil: sa far vi se om de har energi nog kvar for att fjanta sig i hagen!

Men varen ar pa g, herreminje vad de Faller! :rofl:

det har inte hag, den är mer rodeohäst än den söta fölungen jag hade tänkt mej :rofl: dock så har hon skött sej liite bättre idag och inte sparkat bakut mot mej.

moaha, kanske ar slakt med varan Crybaby? :D

men det ar sa myyyyysigt med bebisar... o det tanker jag havda, sa kan du sta dar med blamarkena o jag ha mitt huve i det bla o dromma om valartade uppfostrade duktiga sockersota sma folisar som aaaaaldrig bits o inte skulle tanka tanken pa o sparkas.... :angel: ;) :banana:

Tack ska ni ha.

Passar på att slänga in en bild på herren. Nu siktar vi på WP i vår.
soda.jpg

Nej nej nej nej vad sött:love: Åsså var det din vackra skäck som jag ska sno!:love:

Ja visst är bebisar söta,lena,gosiga..förtränger dom dära snabba bakhovarna och tittar på rumpan istället. Kanske anar att det blir lite av quarterrumpa iaf.

hehe ja.. de dar bebisarna assa... ;) man glommer sa latt bort de dar bissingarna senare for mulen e ju saaa snosegose... lol

Bright:
Ja inte sjutton ar han ful :p ;) :love: kul o se videon! :D

Nej nej nej nej vad sött:love: Åsså var det din vackra skäck som jag ska sno!:love:

Du! Inte sno nåt här inte! *hmpf*

Hon är MIN! :D
30448630.jpg

Fast hon är rätt jobbig just nu. Håller på och smiter ut i sommarhagen med ungvalacken så fort de får möjlighet. Tur att det är många hagar att passera för att ta sig till granngårdens curlyhingst. :crazy:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 280
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 125
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka