Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Men vi fick ju gå på tipsrunda iaf ;)

Det blir ingen tävling! Pratade med en av dom tävlingsansvariga idag och hon sa att tävlingen blev inställd pga för få anmälda. Tror hon sa att det var 8 ekipage anmälda eller nått sånt. Tråkigt :crazy:

Men spännande med boendet. Lycka till, jag håller en tumme!

Magsjuka satt stopp för allt tittande.. :crazy: Får hoppas det finns kvar, så kanske vi kan kolla nästa helg.
Trist att det inte blev nån tävling! Verkar vara mycket motgångar för SWR.. De försöker ju verkligen!

Åh fy så jobbigt. Magsjuka är ju verkligen ingen hit :(
Ja men det verkar ju vara så på flera ställen. Alla tävlingar i värmland har blivit inställda hittills iår. Jättetråkigt!
Men hon sa iaf att dom skulle ha en träningstävling senare i höst, då ska jag nog försöka åka med ungbesten :)

Då ska jag se om inte jag kan vara med och tävla! Även om vi är helt ur form just nu :D Det kommer väl upp på hemsidan antar jag, de har varit väldigt bra med att uppdatera.

Ja jag tror det stod i kalendern redan :) Får verkligen hoppas den blir av!
Hade också tänk fara till LBwesterns träningstävling i Uddevalla i oktober, man måste ju ta alla chanser man kan ;)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 258
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 630
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 117
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 227
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Svamp?
  • Annonsera mera hundar 2