Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

...vad tror du jag gjorde med de flesta av mina hastar nar jag flyttade? *asgarvar* Maaamaaaaaaaa...... (Jag har varldens basta mamma... o varldens basta kompisfamiljs f.o. som tog hand om min lille hund o har min tvaaring dar :))

Men inge problem med hasten heller.. sa lange det inte ar ett sto.. for da far hon ga sjalv. :) :angel:

Hrrmm.. Det är ju då hästARNA:angel:

Från och med tisdag har jag en sånhär också;

Så vi kan inte flytta förrens tisdag kväll;)

Bew har du inte lite bilder på vart jag ska bo?:laugh:

Poss o slisk pa dig skaggis!! :)

Bismark, Esch, ar det nage vi har plats for ar det hastar.. haha :)

mjeam, bilder kommer... lol, sanrt hoppas jag.. nar ackelsnon ar borta.. :)

Poss o slisk pa dig skaggis!! :)

Bismark, Esch, ar det nage vi har plats for ar det hastar.. haha :)

mjeam, bilder kommer... lol, sanrt hoppas jag.. nar ackelsnon ar borta.. :)

Pöss tebaks på dig Bewwan...:love:

Allt väl over there?

Förresten, har du nåt kul du kan skriva åt mig för nästa blaska?? :D

Allt e finfint, eller ja, kanadensisk forkylningsbaskelusk har bosatt sig i mina oron. Men forutom det ar allt jattebra!!

..star du ut att fa det skrivet utan prickar? jag oooooorkar inte klippa o klistra in en massa... Men annars skriver jag garna, huvet ar ju fullt av saker mest hela tiden! :)

Allt e finfint, eller ja, kanadensisk forkylningsbaskelusk har bosatt sig i mina oron. Men forutom det ar allt jattebra!!

..star du ut att fa det skrivet utan prickar? jag oooooorkar inte klippa o klistra in en massa... Men annars skriver jag garna, huvet ar ju fullt av saker mest hela tiden! :)

*skickar arg skäggbening på bewwans baskeslusker*

Skriv på du, prikcarna kan jag alltid fixa till, eller så får folk undra över prickbristen när de läser...:rofl:

dagens upptäckt:

När man är helt överlycklig efter en underbar galopp i snön och kastar sig runt halsen på sin pålle är det väldigt opraktiskt med westernsadel.... pinne i magen :p :D

Superglada nyheter härifrån; Hmstd Captains Cream Soda som jag har haft i träning här i 7 veckor blev godkänd på avelsvärderingen idag efter många om och men. Dumme jag glömde passet hemma så pojkvännen fick köra 30 mil upp och lämna det, väl på plats visar det sig att det ska göras böjprov vilket han aldrig varit med om förut och sen var han så trött på allt ståhej så när det väl blev visning var han lite oengagerad och orkade inte röra sig så bra som vi vet att han kan - men det räckte hela vägen ändå!

Skriv på du, prikcarna kan jag alltid fixa till, eller så får folk undra över prickbristen när de läser...:rofl:

Det ser ju bara internationellt och "världsligt " ut ;):angel::rofl:

"Varldsligt o internationellt"? huuuuu nej fydong... haha! >.< Jag vill vara underbar anonym helyllesvensk! Sa jag ska skriva under nicknamet "Lisa Olsson" Eller "Sara Svensson" Eller "Stina Larsson" eller.... "Anna Person" borde funka med! o sa kan jag skriva on nordsvenskens fortrafflighet, norrlandska myggor o senapsinlagd sill! Allt med Prickar (som skaggis far satta dit) o i blagult... :D

....i vanlig ordning blir det val under mitt namn. O sakert en eller femton spannande historier... som nar en kossa sprang ut ur lagarn med lagor pa ryggen (folk forskrackes icke - hon klarade sig finfint utan men och utan att starta en prariebrand!) eller dylika galenskaper och fina livslardommar.

F.o. sa ar effektivaste sattet att fa en kabojsare att lamna soffan antingen: En cattleprod. Eller att hojta "Dina kossor ar ute pa stora vagen!"... det funkar -inte- att saga att "din hast gar ivag med uppbindningspalen.."

*kramar om den fina arga skaggbeningen o skickar lite baskeluser nerat tyskland i stallet*

du far fixa prickar... for, las som ovan, jag ska skriva on norrlandska myggor! (ska bara hitta nagon att intervjua om norrlandskt myggeri)

"Varldsligt o internationellt"? huuuuu nej fydong... haha! >.< Jag vill vara underbar anonym helyllesvensk! Sa jag ska skriva under nicknamet "Lisa Olsson" Eller "Sara Svensson" Eller "Stina Larsson" eller.... "Anna Person" borde funka med! o sa kan jag skriva on nordsvenskens fortrafflighet, norrlandska myggor o senapsinlagd sill! Allt med Prickar (som skaggis far satta dit) o i blagult... :D

....i vanlig ordning blir det val under mitt namn. O sakert en eller femton spannande historier... som nar en kossa sprang ut ur lagarn med lagor pa ryggen (folk forskrackes icke - hon klarade sig finfint utan men och utan att starta en prariebrand!) eller dylika galenskaper och fina livslardommar.

F.o. sa ar effektivaste sattet att fa en kabojsare att lamna soffan antingen: En cattleprod. Eller att hojta "Dina kossor ar ute pa stora vagen!"... det funkar -inte- att saga att "din hast gar ivag med uppbindningspalen.."

haha, tror inte det finns så stort intresse för norrländska myggor ;)
Brinnande ko tycker jag låter jättebra...:banana:

Jag vill vara underbar anonym helyllesvensk! Sa jag ska skriva under nicknamet "Lisa Olsson" Eller "Sara Svensson" Eller "Stina Larsson" eller.... "Anna Person" borde funka med!
QUOTE]

Varför inte Victoria Westling ..svenskt så det förslår :rofl:

Hur som motser dina inlägg då även jag via Lenita får lyxen att läsa ...:)

Erik: Hehe brinnande ko kan det bli da.. eller kanske nagot av granddads alla underbart roliga minnen fran "en gang forr i tiden".. :)

Malumbub: ..bilder pa den brinnande kossan blir lite svart, nar det hande stod jag o holl tva hastar som glodde Mycket forvanat pa den stackars rosan... :rofl: Men andra intressanta bilder ska nog kunna skrammas upp... aker kanske, ev. pa Boys'n Bulls om nagon vecka o kollar pa en av pojkarna i familjen rida.... kanske skulle skriva om det? o0

Apache: hualien, nu blev jag ju nervos! >.< sant far du inte beratta! Jag trivs sa bra med att overtyga mig sjalv om att den enda som laser ar Len.. :rofl:

Senast ändrad:

Erik: Hehe brinnande ko kan det bli da.. eller kanske nagot av granddads alla underbart roliga minnen fran "en gang forr i tiden".. :)

Malumbub: ..bilder pa den brinnande kossan blir lite svart, nar det hande stod jag o holl tva hastar som glodde Mycket forvanat pa den stackars rosan... :rofl: Men andra intressanta bilder ska nog kunna skrammas upp... aker kanske, ev. pa Boys'n Bulls om nagon vecka o kollar pa en av pojkarna i familjen rida.... kanske skulle skriva om det? o0

Apache: hualien, nu blev jag ju nervos! >.< sant far du inte beratta! Jag trivs sa bra med att overtyga mig sjalv om att den enda som laser ar Len.. :rofl:

ja det kan också bli bra ;)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 278
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 125
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Uppdateringstråd 31
  • lagom smakligt men bra torrfoder