Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Ja, det är alltid våra sambos som sätter käppar i hjulet. =/
Jag skulle kunna tänka mig att flytta innåt landet (fortfarande halland eller ev småland) Men sambon vill INTE detta. han trivs bra i halmstad. ;)

Yes! Jag pma min mail!

Inde du ska ju flytta inåt landet, du ska ju flytta till Simlångsdalen;) Alla borde flytta till Simlångsdalen för då skulle jag kunna få ridsällskap så ofta jag vill:bump:

Tibra
Jo jag behöver gå ner en del, ser inte så tjock ut men vill ner så att jag ligger inom "normal"gränsen på BMI sen är jag nöjd! vill inte att Enya ska behöva släpa på en massa kilon i onödan heller:o Har alltid haft mycket former även när jag var toksmal, jag är liksom sån att jag ser inte jättetjock ut för jag har fortfarande midja trots att jag är överviktig men när jag var smal så såg jag inte jättesmal ut för jag har breda höfter och mkt byst.. Knäppt värre:p

Javisst ja!
Simlångsdalen är ju urmysigt! :love: Lagom nära till stan också!
Anledningen till att jag vill börja röra mig innåt landet var mest för att komma närmre familjen , syskon och mest syskonbarnen. Får nästan ångest när jag missar att nån börjat lära sig gå! :eek:

....min make ar tvart om tror jag.. ju langre ut pa landet, ju langre fran grannar desto battre ;) :D

:angel:

oh goooooodis ar gott... jag saknar plockgodis!

Ja jag tycker ju att det är ganska ultimat att bo här, tar 20 min in till stan, 5 min till affären med bil och 30min om man går. Vi har plats för stora hagar och här är tyst! Man kan höra sig själv tänka och när man ska sova är det knäpptyst..

Sen gör det här ju sitt till:angel:

080207007.jpg

061027001.jpg

061010046.jpg

Alltså.. :love::love:

Vill du byta boende? :angel:

Så vackert det är där du bor!:love:

//Waern

Ja visst är det:love:

Denna är pappa, både till den lilla och min. Korsning 50/50 paint och arab och jag vet inte vad det är för paintstam:o Mamman till hingsten är dansk import är allt jag vet tyvärr! Oäktingar hela bunten:cool:

Nejust det! Du bodde inte på gård ännu. ;)

Sorry.. en bostadsrätt är det enda jag kan deala med.. Igentligen inte ens det, då det är svärföräldrarnas , Men dom vill nog se mig lycklig :angel:

Njaee jag bor på gård nu men hyr lya där! Vill gärna ha något eget så man kan bli "stor" på riktigt:)

Bew - Fixar du nåt schysst ställe så kommer jag över på stört! Dock så måste hundarna få följa med:D

Mina tre är små och fegisar allihop:p Men väldigt snälla både mot folk och andra hundar så då är väl saken klar? Har ni plats för 1½ häst också? :D Annars måste jag fråga mamma om hon kan passa; "Hej mamsen, du jag drar till Canada nu. Kan du passa hästarna?":rofl:

malumbub Vad utbildar du dig till?

Jag studerar landskapsvård och tillhörande hantverk, men det finns ingen självklar yrkestitel, än. Landskapsvårdare är enkelt att säga, men lite missledande, eftersom hantverket kan glömmas bort då. Men vi jobbar på det där med titel. :D
(Finns mer info hos Göteborgs universitet.)

Trivs som fisken i vattnet.

Oj vad kul det lät! :laugh: Var tvungen att gå in och läsa om det!

Då är det dig man ska ringa sen när man ska börja göra i ordning alla gamla stengärdesgårdar:idea::angel:

Ja! Mig eller mina kurskamrater. :D
(Man kan få bra bidrag om man restaurerar, underhåller och använder stengärdsgårdarna.)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 278
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 125
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka