Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

...som jag har? Kroniskt, konstant, enormt. Jag saljer det garna till hogst bjudande!!!!

Sthu, ser ut som min gamla simco :) det var darfor jagf raga :)

independent: snalla mammor ar bast!! :D

JAG TAR DET!! :D
Ja, snälla mammor gillar vi. Och dom får gärna fortsätta vara snälla sen också :cool:

Lenita Exakt! Me like alot! Jag måste ha fötts alldeles försent! :rofl:
Snälla, har du inga bilder på dig från 80talet?! :love:

Snälla mammor? Typ som min mamma, som bjuder sin bästa (enda:angel:) dotter på spa i morgon:love:

Ska väl presentera oss också;

Lisa heter jag, 25 år gammal och bor ganska nära independent:D

Har ett korsningssto, 75% paint och 25% arab, född 2007 som heter Enya. Henne har jag ganska nyss börjat lite lugnt med inridningen, har hunnit åka på henne ett par ggr nu.

Och idag köpte jag en British Spotted Pony så jag råkade bli två häst ägare:D Ponnyn heter Whoopsie Daisy, 75cm hög och är född 2009!

JAG TAR DET!! :D
Ja, snälla mammor gillar vi. Och dom får gärna fortsätta vara snälla sen också :cool:

Lenita Exakt! Me like alot! Jag måste ha fötts alldeles försent! :rofl:
Snälla, har du inga bilder på dig från 80talet?! :love:

Snälla mammor is da shit! :love:

Troligtvis har du det ja.. ;)
Ska kolla vad jag kan hitta, sen så måste de scannas in också så det kan ta lite tid för mig...:angel:

Men åh, vilket sött litet hjärta! :love: :love:
Den där kidnappar jag gärna! Den kan bo här ute i min lilla inmurade trädgård! :angel::love:

Fina Enya! Och den där sadeln, vad är det för någon!? Måste ha glömt att fråga i bildtråden. :love:

Spa?! Det var det värsta! Låter för j*kla underbart! Är det ute i t*lösand? :d

Lenita Vi väntar med spänning!!

Usch ja den lilla är så söt att man nästan får hål i tänderna:love: Kan knappt bärga mig tills jag får åka och hämta henne! Hon kommer antagligen också att komma med upp på söndagsträningarna så då får du träffa henne där:D

Det blir Varbergs kurort, ska alldeles starx sätta oss i bilen och åka nu! Ska blir såå mysigt och kul att umgås med mamma hela dagen :)

Sadeln är en jag har fått låna tills jag hittade nåt eget, en Circle A från American saddlery. Passar sådär bra på Enya då den blir för vid men det funkar tills jag har köpt nåt eget!

kl*

Oj oj vad ni skriver:laugh: Vad härligt att det börjar bli lite fart på westernfolket också!

Haha men jag hänger inte med mammasnacket:D? Snäll mamma??

Oh! Hoppas ni hade en underbar dag idag!
Har aldrig varit där.. Men kan inte komma på om jag varit på något spa i mitt liv. :angel:

Ja, Och hon borde väl bredda sig nu under våren och sommaren när hon kanske rids mer och sen går på bete? :D

Alltså, hon är ju verkligen så söt så man vill äta upp henne! :love:
Wiii! Va kul att få se den lille live!

På tal om söndagsträningar.. Eller så.. ;)
Så lasttränade vi våra små idag. Och det gick väl bättre än förväntat egentligen!
Tanken att ju att jag ska kunna skicka in henne i framtiden, men det verkar inte vara så långt fram i framtiden alls! :love:

Film finns, ska bara ladda upp den. ;)

Tibra Haha! Jag förstår inte vad som hände, Nästan som alla vaknade upp efter en dvala! :banana:
Ang snälla mammor så är det såna mammor som inte satte på sina barn trumpetbyxor eller trumpettröjor ala 80talet när vi var små! :rofl:

Ingela,29 år,gift, boendes i skaraborg, två barn- pojkar som blir 4 och 8 i år. Har en fem årig arabvallack, ett tio årig arabsto dräktig med quarter som fölar vilken dag som hellst. Är både sprallig och lugn men har otroligt motivationsbrist gällande ridning tyvärr. Tävlar än så länge endast på E nivå då jag är en fegis i galoppen. Älskar musik och gasa omkring i min taksänkta amazon.

Har inga nyare bilder mer än alla bröllopsfoton så jag slänger in en 2 år gammal bild.
senastenytt040.jpg

Heting! :love:
Ser ut som du stigit direkt ut från 50-60talet!
Najs!

Häftig bild:laugh: Den hade nog varit dösnygg som svartvit eller sepia:idea:

independent

Hade det jättemysigt! Fick massage, bada bubbelpool och bastu och god mat. Riktigt lyxigt och såå skönt:love:

Jag tror Enya kommer bli en liten biff:o Sådär liten och bullig liksom! Så sadel får vänta iaf tills hösten så jag ser lite hur hon växer! Helt okay att ha hoppsadeln och låna westernsadeln de gånger jag vill sitta i den:)

Oj tack alla! Dock har några kilon smygit sej på sedan kortet men det ska bli ändring på det.bort bort bort med dom.

Åh! Vilken lyx! :love:
Fick du ansiktsmassage också? Har hört att den ska vara bäst, men har själv aldrig provat :d

Ja, jag tror också att hon kommer bli ganska biffig! :love:

Vilket underbart väder vi hade igår och vi har idag! Oh! Tror det blir en långpromenad med Rocker´n senare :)

Ja det måste ju finnas lite att ta på. Fattar bara inte varför min breda rumpa vill sitta ner bättre i sadeln i galoppen. Jag menar den har ju störra anläggningsyta än men smaler bak:confused:

Haha!. Det var någon som länkade den här innan med trumpetbyxor http://www.salongk.se/_internal/cimg!0/chz9prpkb6m9g4q3004hb55mmfjj6wy
:rofl:

Jag svarar från bildtråden här ist. ;D
Och din häst är inte ful ju! Han är ju jättesöt på vintern i sin vinterdräkt och urläcker på sommaren! :d
Kul att du får hjälp! Men påsk?! jisses, det är så snart!! :o
Oh! jag hade nästan glömt bort påsken!
Det innebär en massa påskgodis :d

CindyLou jag gjorde en fruktansvärd upptäckt för någon månadsen när jag insåg att jag gått på 10kg sen i somras! :eek:
Måste varit pga att jag slutade röka. :p
Men som tibra sa, männen får ju lite mer att ta i.
Du är nog minst lika snygg med extra kilon i vilket fall som helst! :love:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 274
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 125
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka