Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Hehe... Ta at dig quinna o vax lite ;)

Elanor: haha jag tordde att du var aldre med ;) :)

O foresten, vad ar det for fel pa tights? det kan ju vara tokbekvamt... jag saaaaaaknar mina legging, dom var fina.. vita med glitter. Nu ar man ju kord pa vita leggings... emla jeans dag ut o dag in (nar det inte ar fleecemysbyxedagar! :love:) jag saknar sommaren!!!

Ynf!

..men.. har skiner solen iaf... horde rykten om mer ackelvader i Sverige i dagarna? :eek:

Erkänn att du gillade tightsen också ;) Jag är förövrigt för ung för det årtiondet ;)

moahaha... men du matte val vart fodd i tid nog for o ha liiiite trumpetstuk pa dina smabarnsklader? ..eller var det bara oss sydlanningar som rakade ut for det hemska modet?

Hjälp! Tack och lov, sån spökade min kära mor inte ut mig i. Men så är jag tillverkad under senare halvan av 80-talet, så kanske hade det gått över ute i det småländska skogarna lagom till min ankomst..

Apropå ingenting och för att byta ämne:
Jag och Figge ska prova akademiskt i vår! Vi fick ingen tid förrän vecka 19, men lika bra det. Då har vi (jag!) hunnit ladda mentalt och ponny är helt frisk igen.
Fatta va coolt det kommer se ut med min lilla ponnygris!
Och ni kommer se oss på tävlingsbanorna några gånger i år, det har jag lovat mig själv. Visserligen bara D-nivå och väldigt diskret, men med en sån häst brukar man synas och bli ihågkommen ändå.

Jag menar, är vi inte söta!
tavling_20_april_2008.jpg

..jag tror det var min far faktiskt... Hmm.. ;)

O ni ar jattesota! Skoj o testa pa akademiskt forresten... o maste fraga.. rakar det vara en simco jag skadar pa din litte sotnos?

Ska in och läsa det. ;)

Var ute och gick med trollungen idag och hon var SÅ duktig! :love:
Alltså.. Ja, va ska man säga :love:

Bewildered hahaha! Så gulligt!
Jag hade också en snäll mamma som såg till att jag kom undan från allt sånt. :angel:

Praktiska plagg visserligen, med en oversize t-shirt och ett par mormorskängor så kände man sig redo för vad som helst...:rofl:

HET ju! Så där kan jag gå hemma idag. en hur mycket jag än försöker så får jag aldrig till håret! :devil:

Jag minns inte om det fortfarande var simco på den tiden eller om jag hade hunnit byta till deuber. Jag tror det är en sprillans ny deuber, jag bytte precis där i krokarna nånstans. (Jag antog att det handlade om sadeln :P)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 273
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 123
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka