Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Njae ingen ansiktsmassage utan det blev en vanlig halvkroppsmassage och sen det bästa.. Oljemassage:love: Avslappningsmassage med varm olja på hela kroppen, ohh så sköönt det var! Den rekommenderar jag verkligen:love:

Tibra Inga bebisbilder:( Köpte henne i aug så jag fick inga bebiskort med, lite synd för det hade varit kul att ha! Men jag har ett på hennes helsyster;

Så hon borde väl sett ut nåt såhär?!

Du, jag har gått upp 10 kg med sedan augusti då jag gifte mej. Blir det så när man har sitt på torra land så att säga haha. Ska försöka ta tag i det men det är alltid så svårt.

haha! Ja, men då står vi på samma utgångsplats. :D
Jag har blivit galen i godis, Har alltid varit det men nu är det PÅ TOK för mycket! :eek:
Haha! Ja, man har ju svårt att bli sporrad när man har det. Jag är glad om jag klarar 5 kg till sommaren men nöjd om jag klarar 3. :D

Bismark Oh! Jag ska skriva upp en oljemassage på min önskelista! :d
Det lät verkligen skönt!
Är du en ny människa idag då? :D

jag nämner inte att min man kom hem i går med chis,dip,chokladkaka + godispåse för jag skulle fölvaka:angel:

Men vaa?! :eek:
Min sambo har insett att godiset har satt sig även på honom så han försöker dra ner på det för oss.

Men sen har han så svårt att säga nej till mig.. :angel:

Då är han snyggast på vintern;) På sommaren är min älskling mer lik en älg:rofl:

Ja det var ju nyss julafton och snart kommer påskkäringa! Åh det var alltid så roligt att leta efter påskägg, så spännande:laugh:

Jag är så barnslig jag:D Skulle lika gärna kunna klä ut mig till påskkärring, sätta fjädrar på Bitter o ut o rida i byn;) Eller på halloween ännu häftigare haha, kommer jag spöket på min svarta farliga häst..

ne nu spårar det ur här..:rofl:

Åh vilken liten siit:D Ja väldigt lik Enya! haha undra hur min pojk såg ut som liten..gud vad roligt det hade varit att se!

jag nämner inte att min man kom hem i går med chis,dip,chokladkaka + godispåse för jag skulle fölvaka:angel:

Jag äter godis varje dag:o Typ..haha ne men jag är en gottegris, chips är ju :dmmmm, dillchips!! ändå är jag smalare nu än förut:crazy: Fattar inte det!

Ohh ja jag är en ny människa!

Är iaf väldigt mycket piggare men om det beror på igår eller på solen som skiner ute vet jag inte:angel:

Usch jag behöver också tappa X antal kilon, tog mig faktiskt i kragen förra veckan och gick med i VV ihop med en kompis. Än så länge går det bra så det ska bli spännande att se om vågen visar nåt nästa gång:)

Min last är coca-cola:o Jag är helt galen i det! Äter knappt godis allas men cola, det sitter i sen gymnasietiden när man bodde på internat och levde på cola och grillchips. Sen fyllde man 20 och pang så var visst ämnesomsättningen inte lika bra som förr:angel:

Men som du säger! Han ser väl inte ut som en älg! :rofl:
jag såg en igår och jag kunde inte se någon direkt liknelse faktiskt. :idea:

Jag äter också godis dagligen.. Typ. Och Ahlgrens bilar har det blivit mycket av det senaste halvåret! :angel:
Och dom chokladdoppade bilarna! :love: mmmmmm!

Jag vill gärna också vara barn vid såna tillfällen.. Och ibland oftare..
Oh! Som tex maskeradhoppning! Jag har aldrig varit med på en sådan.. Men när Roxie blir stor så ska jag det! Och jag kommer se kul ut bland barnen, men de struntar jag i! :rofl:

Bismark Du får gärna uppdatera oss ang vv och säga om det funkar!
Jag själv skulle börjat med stenåldersmetoden.. Igen. Jag fick en bra start i höstas/vintras men efter några veckor så var vi en vecka med min familj i sälen och jaaha, så trillade jag tillbaka till mina gamla vanor.
Usch, och nu är det motigt att börja igen alltså.

Cola dricker jag också, men inte alls i såna mängder som jag äter godis .
Haha! Ja, Ens matvanor var ju en aning konstiga när man bodde på internat. Jag hade ju dock S. och C. som var ganska duktiga med det där jämfört med mig då. :angel:

Jag har provat GI och lite annat förut och tycker detta funkar bättre, det är lättare för mig iaf!

Jag behöver få svart på vitt vad jag får/inte får äta och med VV så får man ju äta allt:) Jag tänker på propointsen som pengar:p Jag har 32 propoints varje dag (lön) samt en veckobonus på 49 (sparpengar) sen kan man tjäna in aktivitets-propoints (panta burkar) = Om jag vill äta pizza en dag så kan jag det, då köper jag den för min lön men får antingen panta lite burkar eller ta av mina sparpengar för att kunna köpa den:idea:

Och precis som med riktiga pengar blir man lite snål och funderar 1 gång extra innan man stoppar handen i godispåsen, är det verkligen värt det? Ex. så har jag helt gett upp colan, den kostar för mkt. däremot är cola light fritt så det har jag som nödlösning när jag är jätte-colasugen!

ja, det gäller nog att hitta något som passar en själv.
GI kör mina svärföräldrar på, och det verkar passa dom utmärkt! :)

Va smart att du gör så! Blir ju ganska krångligt med alla siffror annars. :bow:
Kanske är värt att prova.. i framtiden eller nått :angel:

Det är nog en bra idé att vara två som verkligen går in för det och som kan stötta varandra och lite sånt!

GI körde / kör min mamma på. Det funkar kanon! Ibland blir hon ju nästan för smal.

Jag är för lat kan inte klara mig utan godis och mumma. Dock är jag inte tjock men snygg snygg i bikini? Nej nej:p

Finns ju Vagansa eller hur det stavas, funkar också!

Hahah.. jo då ibland kommer älgen fram:D Du och Bismark får väl ha kor då:rofl: Inte för att dom är dugg lik men.. hellre ko än älg!

Åh maskeradhoppning, vad roligt! Jag skulle vilja klä ut mig till indian:laugh: Rita lite på Bitter haha, skulle säkert kunna få honom lik Hidalgo eller vad tror du:angel:

Men guud vad långt ner du bodde:eek: Jag tittade vart Halland låg nu:o Jisses jag trodde det var längre upp! Du är ju en riktig söderlänning, fusk fusk!

GI funkade inte alls för mig, jag gick ner fort och så men hade jättesvårt att hålla mig kvar där sen. Men dock så är det lite synd nu att inte få äta så mkt av det jag gillar, jag älskar ex. bacon. Men nåt måste man ju försaka!

Japp det är kor vi har! Enya beter sig ibland som en:p Klart man är söderlänning;) Det är ju du som bor toklångt upp istället!

Min last är godis och kakor men sen är jag överförtjust i mat överhuvudtaget och äter ofta mer än jag borde trots att jag är proppmätt. Har gått ner 4 kg sen i augusti och är skitnöjd med mig själv idag..

Ne alla metoder funkar inte för alla :) Men är du så överviktig så att du måste banta då? Jag tycker många bantar helt o onödan..det kan vara väldigt snyggt med lite kraftigare kvinnor!

Haha ja du ser o min springer o yrar som en älg ibland:rofl:

Höm höm jag bor i mitten av Sverige! det kan inte bli mer än rättvisare än att ni flyttar upp en bit;)

Bright_Sara: Ja mat är ju som godis! Nu blev jag hungrig! Det var aldrig synts på vågen att jag gått ner i vikt, det syns mer om man tittar på kroppen, konstigt.. nu var det 3 år sedan jag struntade i allt sådant!

Senast ändrad:

Haha! Kul att du sa Hidalgo.! Det hette Roxie innan! :rofl:
Jadå! Med lite vit sprayfärg så.. :angel: Annars får du väl vara indian med en svart häst! :idea:

Haha! Vadå, västernorrland är ju långt upp i ingemansland! halland känns.. lagom norr och lagom söder ut för mig. Tycker du ska packa ihop sambon och alla djuren och bosätta er här nere ist. ;) Nära till allt.. Nästan.

Jag ska ju köra stenåldersmetoden dvs kött, grönsaker, frukt osv.. Även smör- rent smör är kanon! Mindre gott dock! :p

Haha ja du.. de vill att ja ska flytta ner till skåne också, inget mig emot att flytta söderut, bara roligt. Meeen.. det är liksom en risk att ta, jag är arbetslös och sambo har jordbruket här + att han jobbar heltid + lite till på åkeriet.

Har du msn? Kanske kunde prata lite där.. är asldrig inne där men nu har jag bra långtråkigt:(

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 274
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 125
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka