A
Anneli
Sv: Vänliga alltiallo töl tråden
kul spännande du får berätta när den rätta är hemma hos dig sen
kul spännande du får berätta när den rätta är hemma hos dig sen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag kan inte heller rida när jag egentligen inte vill..eller då får de bli en skrittrunda utan några som helst krav så inget går fel!! å är tanten på pissmärrshumör å inte vill bli riden får de bli ungefär samma sak..å är vi båda på dåligt humör..då jä**ar slår de gnistor i skogen!! lika tjuriga å envisa båda två men jag ger mig aldrig!!!! de e bra å va envis men de e jobbigt med..jag kan sitta vid samma ställe en timme om de så behövs bara jag får förbi henne där jag vill..sen när man väl kommit förbi så kan vi vända å gå hem man är juh sjuk egentligen...
En gång vägrade hon gå förbi ett ställe..helt utan anledning..hon bara frös fast å drev man henne framåt så de enda hon gör om hon inte får vända de e å backa..jaja vill man ha sin vilja fram å hon med så får man helt enkelt backa förbi där man inte vill gå framåt...tro mig..vi backade mer än en meter å va snopen hästen blev när hon vände om och såg att vi gått förbi alltihop..å jag bara mös..hehe
så kul har jag e på mina ridturer ibland
Du måste ha bilden liggandes på nätet ex.vis en blogg eller hemmis osv. Du kopierar bildens adress genom att högerklicka på bilden och markera "kopiera bildadress"
När du sedan ska lägga upp här så finns det en liten gul fyrkant i svarsfältet med "kullar" på, tredje från höger. Klicka på den och klistra in dressen du kopierade från bilden. Klart
wrangler: Såg en bild på din häst Kid i en annons.. GUD vilken snygg häst!!!!