Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Vilken läckerbit :love:

Hur gammal är han?
Ber om ursäkt om du redan svarat på det. :)

Vilken läckerbit :love:

Hur gammal är han?
Ber om ursäkt om du redan svarat på det. :)

Tack, en riktig mums kille. Han blir 3 år och ska ridas in i vår. Förhoppningsvis om inget tråkigt händer ska vi ut på boskaps tävlingarna sommaren 2011

Han ser fin ut :laugh: såg honom som bebbi när han nyligen hade anlänt från ower there :laugh:
bra kropp , fint huvud , bra ben

Jag är så himla nöjd med honom och han blir bara bättre och bättre, förvisso tuffare och tuffare men det är smällar man får ta om man vill syssla med boskaps hästar, de måste ju vara tuffa helt enkelt :p

Ska bli spännande att se hur han kommer utvecklas detta året.

Idag har det iaf varit en riktig slappar dag trots solsken så känner jag bara för att vara, kan var skönt det också. Igår fick jag rulla ur sängen pga muskelvärk i heeela kroppen och då menar jag att det var så illa så tom fotknölarna värkte. Men efter ett par timmars springande osv var jag mjuk igen så jag tycker jag förtjänar lite slapp tid efter denna helvetes jobb vecka :eek:

vad roligt då får man hålla koll efter er.
Tävlar inte själv men tycker det är jättekul att åka och titta.

Ska se om den lille appendixen faktiskt kan fösa kossor med när han blir tillräkligt stor om inte annat så grannens som rymmer precis hela tiden.;)

Han blir säkert bra ska du se när alla polletter fallit på platts. Vår Quarter var med en liten tuffing som ung dam ( tyckte offtast andra , tränarna ex) men herrejösses allt blev bra till slut , tävlades o reds av dottern utan problem , hon red denna " tuffa " häst från att hon var 14 år , och hon överlevde det :D nu är det en underbar dam , värdens lydigaste o snällaste ..hörde dock att hon kan gjöra små brallningar o pip ljud fortfarnade när andan faller på av dem nya ägarna ..men det är charm eller hur? :p
Skönt att du nu får välbehövlig vila under helgen , be gubben smörja in dig med liniment så värmer de gött !

Men risk för att bli dumförklarad
Men vad tusan betyder töl? :)

Åh:) Vad roligt! Du har inga ridbilder eller filmer?

Jag tycker ni är dåliga på att visa sånt:p

Jo men nån bild kan du väl visa..?:laugh: Du som verkar vara mest aktivas här;)

Ja din häst är riktigt snygg! Gillar färgen o teckningen:d Vad var det för ras nu igen?

Jo men nån bild kan du väl visa..?:laugh: Du som verkar vara mest aktivas här;)
Ja klicka på min Anneli ;) häst o vovve synns ju..ärligt är helt värdelös..fattar ingenting att kopiera mm och lägga in bild :crazy:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 267
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 121
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka