Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

ok :) såg dig o killen på hemsidan tror jag , klubbens..om mitt minne e med mig nu ;) ta med ett par morötter te lilltösa om du ska hälsa på dem o viska i örat att vi saknar henne.

De dör inte eller mår dåligt över lite vintervila, jag ställde alltid av hästarna Dec-Feb för på sommaren fick de gå fullt ut istället. Jack kommer få samma upplägg oavsett hans ålder så ta det lugnt du och skit i dåligt samvete, det behöver du inte ha

och jag är heldöd känns det som, jobbar ju som sopåkare och kommunen är så j-a dåliga på att ploga och framförallt är de totalt inkompetenta när det gäller att fixa till för oss sopisar, är man 2 skitar hög och 55 kg tung så är det jäkligt jobbigt att släpa 370 liters tunnor över snövallar som når en till midjan, det är förvisso lika jävligt för mina manliga kollegor, skandal att det är så här.

Har man dessutom omkring 300 soptunnor per dag och Man så man ruggigt mör i heeela kroppen, ska be sambon om lite välbehövlig massage :love:

Så nu sitter jag med laptopen i knät, väntar på att sambon slutar sitt skift och orkar f-n knappt röra en fena :grin:

aj förstår att du e helt slut ..du får ta en fin vila nu när helgen kommer :laugh:

Heder åt er sop"gubbar" som tar hand om vår skit, hur skulle det sett ut utan er:o

kl

Var ute igår kväll och red barbacka hur mysigt som helst :love:
Det blir lite annan stämning när man rider i skogen på kvällen med bara en pannlampa som lyser upp vägen, och en pålle som älskar att bli riden.

kl*

Skriver bara ett litet obetydligt inlägg här så man inte glöms bort;) Ingen som kan bjuda på lite mer bilder? Spelar ingen roll om dom är gamla eller nya.. jag har ju ingen koll på er o era hästar

jajamensan:D

Satt och filosoferade om varför man inte gör det oftare än man gör tar ju betydligt kortare tid att fixa iordning och så värmer det som sagt nu på vintern för att inte tala om den ypperliga balansträningen det ger...

Kan ju berätta att jag har en gentleman på 17 år av arabiskt ursprung och en kaxig donna på 2 modell halvblod.

Har även haft turen att lyckas övertyga papsen om det fina med att betäcka sitt fullblodssto med en quarter :angel:
så där finns en snart 1 årig liten hingst som jag ska hämta hem snart. :bump:

hej :) e helt värdelös på att sätta in bilder men dem andra e duktiga på detta tror jag

själv skulle jag säkert ramla av på stört om jag red barbacka:p bra o kunna styra sina fäder i rätt spår ;)

Får väl dela med mig av glädjen då lille hingsten gjorde en join-up med mig idag. Han har ju full rättighet att ifråga vad sjutton jag är för en människa och av vilken anledning jag har rätt att bestämma vad han ska göra när han kommer helt ny till mig och vi inte känner varandra så väl. Så under veckan har han snällt gått med på allt jag begärt men halvhjärtat och varit något ofokuserad och inte riktigt "sett" mig. Så efter att han jobbat lite inspänd idag så bestämde jag mig för att vänta ut honom och det tog väl sådär en kvart innan han bestämde sig för att jag inte var så tokig ändå. Bådar gott inför framtida utmaningar!

Dagens Lotta:
30309948.jpg

Duktig tjej idag!

Heder åt er sop"gubbar" som tar hand om vår skit, hur skulle det sett ut utan er:o

Och Anneli: Tack det värmer med lite cred, sällan man får. Äldre män från 65 och uppåt brukar däremot bli lite smått bekymrade när de ser mig slita,

-Kära lilla barn är en mening jag hör ofta, de är för söta när de bryr sig :love: och att bli kallad kära lilla barn fast man snart är 40 får mig alltid att bli varm inombords, varför vet jag inte.

Nu väntar en underbart skön ledighet med mys med hästen, ska nog ta en promenad med honom imorgon. Han behöver nog få göra lite annat han också.

Tibra: Jag har inga nya bilder så du får stå ut med ett par "äldre" bilder på Jack med tråd ivägen som jag visat förr i andra trådar men jag slänger in dem igen ;)

066ja.jpg

080ja.jpg

082ja.jpg

Bright Sara, läcker färg killen har

Senast ändrad av en moderator:

Han ser fin ut :laugh: såg honom som bebbi när han nyligen hade anlänt från ower there :laugh:
bra kropp , fint huvud , bra ben

duktig pålle..börjas i tid , bra det..:)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 267
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 631
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 121
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Flytta med utekatt
  • Mata småfåglarna