Vänliga alltiallo töl tråden

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Anneli
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 571
  • Visningar Visningar 107 942
Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

å på sååå vis ;):D
kan du inte ge en liiiten ledtråd då ? snääälla
funderar...

jadu på vintern e vi fler som vill gömma oss från hästeriet:p men nu när det går mot ljusare tider vaknar du snart till igen:D

*kl*

Jobbade stallets nya kille idag för andra gången och han var jätteduktig. Han får jobba utan ryttare ett par veckor så han får upp flåset och bygger liiite muskler innan jag hoppar upp.

Mr Soda, han ska vara här inför avelsvärderingen och sen ska vi testa på en vända i western pleasure i april och se hur det går innan vi sätter upp fler mål. Hemskt spännande!

Åhå, på så vis! Det visste jag inte, att han ska vara hos dig! Vad kul! När och var ska han avelsvärderas? Börjar förresten verkligen bli dags att jag kommer ner och hälsar på snart.... :angel:

Nej, jag ville inte gå förbi Sandra infomässigt heller förrän han var här så jag har varit lite tyst. Hon ska lägga upp det på sin hemsida, och jag med, när jag fått ett nytt program att arbeta i..

Avelsvärderingen för specialraser är 6-7 mars på Grevagården i Skövde. Tyvärr är bara 13 hingstar anmälda i år, varav Soda är den enda Morganhingsten. Sen ska en visas på Gotland också.

Du är så välkommen! Kitty är i full gång och håller på att lära sig det här med galopp och bärighet och samling, hemskt svårt.. ;)

å på sååå vis ;):D
kan du inte ge en liiiten ledtråd då ? snääälla
funderar...

He he! Jo då, jag köpte en hel säck med "bra och ha-saker" av dig för ett tag sen...inkl en svart-vit showblus med lite bling-bling på:D passar färgerna på min häst... ;) Nu måste du ju veta ju!

åhh hemma nu ;) fasen jag e hel förkyld nu ..måste ha varit nått i maten :p

ha ha e de duuu :love::rofl:
hoppas att allt e bra ..med den lille o store fläckiga..du vet vart vår lilla har flyttat ? till dina trakter..
Jag såg er på en bild fr en tävling , jättesnygga va ni .

Senast ändrad av en moderator:

förstår det..inte gött o gå upp i ottan ;) sliten här med , snörvel :grin:

*klappa om inhop*

Jag är rätt seg jag med. Var ute i skogen och tömkörde i djupsnö. Eller ja, vi höll oss på en stig, men det räckte liksom inte. För stigen nådde bara 30 cm ner i snön. Sen var det 20 cm till...

Sen har jag jobbat första passet på nya jobbet. Iofs bara en timme, men ändå.

Och sen var puben på skolan öppen, så jag var förbi där.

*gäsp*

*boa i skägget*

ha ha e de duuu :love::rofl:
hoppas att allt e bra ..med den lille o store fläckiga..du vet vart vår lilla har flyttat ? till dina trakter..
Jag såg er på en bild fr en tävling , jättesnygga va ni .

:laugh:Jo jag vet att hon flyttat, har varit på väg till dom nya ägarna flera gånger men det kommer alltid något i vägen! men snart så!
Har tagit det lite halvlugnt nu i värsta kylan men nu smyger vi igång igen!
Nu blev JAG nyfiken...vart såg du bild på oss? :D

*klappa om inhop*

Jag är rätt seg jag med. Var ute i skogen och tömkörde i djupsnö. Eller ja, vi höll oss på en stig, men det räckte liksom inte. För stigen nådde bara 30 cm ner i snön. Sen var det 20 cm till...

Sen har jag jobbat första passet på nya jobbet. Iofs bara en timme, men ändå.

Och sen var puben på skolan öppen, så jag var förbi där.

*gäsp*

*boa i skägget*

*Stoppar in blubb och bäddar ner henne*

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 450
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 701
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 320
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10