Ja det är så synd om dem. Tror du de skulle bli glada om vi skramlade till en kofta åt dem?
Det är helst deras kvinnor som fogligt ska sticka åt dem och inte lägga sig i politiken och våga rösta för ett humant samhälle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är så synd om dem. Tror du de skulle bli glada om vi skramlade till en kofta åt dem?
Nu grillad på P1 !Jag är rädd att det inte räcker med enbart en kofta.
Varsin overall, tror jag på!
Väldigt svag effekt på grillen än så länge.Har inte tid att lyssna, referat?
Tycker journalister blir fegare och fegare för varje valrörelse med att ställa politiker mot väggen. Har slutat lyssna på allt vad politik heter då de får bladdra fritt utan kritiska frågor på uppenbara dumheter.Väldigt svag effekt på grillen än så länge.
Havsbaserad är väl inte alls samma sak som kustnära. Senaste bråket jag hörde om var havbaserad vindkraft som skulle placeras 5 MIL utanför kusten, men där det var många som ägde segelbåt som tyckte att det skulle bli fult och projektet riskerade därmed att inte bli av. Men kärnkraft vill de ha? För det är ju så fint att se på? Alltså inte för att vara sån men Barsebäck är synligt i hela Öresund, och här bor väldigt många människor som tvingas se de här husen varje gång de är vid kusten. Havbaserad vindkraft ska (enligt vad jag fått höra) dessutom ha en mycket stabilare produktion av energi än landbaserad.
När det gäller energilagring så är jag kanske lite färgad av att jag får mer info från energigasproducenter, men möjligheterna att lagra energi i vätgas eller ammoniak är goda, det går rasande fort på den fronten. Både i infrastruktur som byggs och i storskaliga försök och investeringar. Jag har faktiskt inte hört en enda gång att man skulle lagra stora mängder energi i någon sorts batteri?
Batterierna är det Bolund själv som talat om, senast i Utfrågningen, men det är ju skitbra om jag hört fel eller fattat fel för jag tror inte på idén.
P1 is da shitEtt skäl att se fram emot måndag är att hoppas på att få köra bil utan raseriutbrott igen, vilket nu sammanfaller med plötsligt insmugen SD-radioreklam med Jimmies lismande röst och vidrigt populistisk inställsamhet.
Jag kör inte mycket bil alls, och ändå har jag tre gånger bara sedan i lördags vid ratten skrikit högt och rakt ut HÅLL KÄFTEN HÅLL KÄFTEN HÅLL KÄFTEN och kastat mig på radion för att stänga av efter oönskade snuttar som "Tycker du att elpriserna är för låga?" *klick*/vredesmod "Tycker du att utländska stöldligor..."*klick*/ilskevrål och nu "Tycker du att kriminella utlänningar..." *klick* BARA HÅLL KÄFTEN innan fler av dina enfaldiga "frågor" ramlar ut ur den.
Har en känsla av att det inte blir bättre om höger/sd-blocket vinner och SD är det största av partierna...Ett skäl att se fram emot måndag är att hoppas på att få köra bil utan raseriutbrott igen, vilket nu sammanfaller med plötsligt insmugen SD-radioreklam med Jimmies lismande röst och vidrigt populistisk inställsamhet.
Jag kör inte mycket bil alls, och ändå har jag tre gånger bara sedan i lördags vid ratten skrikit högt och rakt ut HÅLL KÄFTEN HÅLL KÄFTEN HÅLL KÄFTEN och kastat mig på radion för att stänga av efter oönskade snuttar som "Tycker du att elpriserna är för låga?" *klick*/vredesmod "Tycker du att utländska stöldligor..."*klick*/ilskevrål och nu "Tycker du att kriminella utlänningar..." *klick* BARA HÅLL KÄFTEN innan fler av dina enfaldiga "frågor" ramlar ut ur den.
Ja, UK är helt uteslutetJo, vet att det är bättre i andra länder än här (men vi tror nog annorlunda), tänkte mer på hur stabilt läget ser ut i dessa länder? Det känns så illavarslande med TERF-Liz som PM, och att det redan gått svallvågor från ett tidigare beslut i UK liksom...
Har en känsla av att det inte blir bättre om höger/sd-blocket vinner och SD är det största av partierna...
Jag tror du kommer få höra på nyheterna ganska lång tid framöver om hur SD förhandlar med M. Så länge samhällsproblemen kvarstår och växer kommer du nog inte undan SD.Ett skäl att se fram emot måndag är att hoppas på att få köra bil utan raseriutbrott igen, vilket nu sammanfaller med plötsligt insmugen SD-radioreklam med Jimmies lismande röst och vidrigt populistisk inställsamhet.
Jag tror du kommer få höra på nyheterna ganska lång tid framöver om hur SD förhandlar med M. Så länge samhällsproblemen kvarstår och växer kommer du nog inte undan SD.
Du har inte funderat på att byta forum till Flash back där ditt Sd vurmande och dina fullständigt faktabefriade och meningslösa inlägg kommer bli omfamnade med glädje istället för att sitta här och kräkas ur dig dumheterna?Nu säger Farmanbar att klimatet får stå tillbaka för elproduktionen. Vi ska ha el till varje pris. Alla som kan göra el med fosilbränsle ska producera i vintern. Å så vill Mp sitta i regeringen
Du kan ju titta på AktuelltDu har inte funderat på att byta forum till Flash back där ditt Sd vurmande och dina fullständigt faktabefriade och meningslösa inlägg kommer bli omfamnade med glädje istället för att sitta här och kräkas ur dig dumheterna?
Ja, på detta forum får man enbart kräkas ut extremvänsterns dumheter.Du har inte funderat på att byta forum till Flash back där ditt Sd vurmande och dina fullständigt faktabefriade och meningslösa inlägg kommer bli omfamnade med glädje istället för att sitta här och kräkas ur dig dumheterna?
Haha, sorry....Ta inte detta personligt men.... HÅLL KÄFTEN.