Welsh

Trådstartare
Nu har våra blandrasvalpar kommit. Hitills är det 7 hanar och en tik men det känns som det skulle vara en kvar.:love: raserna är Berner sennen och Entlebucher sennen.

Sv: valpar

på allmän begäran...
mer kommer i morgon när de är lite större...
de är ju inte riktigt söta ÄN
valpar2007.jpg

Lite söta är dom allt redan;)

Vad kul att det åtminstone blev en tik! Det var bara hanar när jag fick rapport!

Vilka korvar.

Jag döööööööööööööööööör.

Nu ska jag tipsa min arbetskamrat om en liten tur till ön, för JAG ska inte ha någon hund säger sambon.:devil:

Inte för att förstöra din tråd eller så men varför avlar du fram blandraser?

hihi missade du den stormande tråden då jag berättade om att daghunden satte på våran tik:crazy::rofl: Det stormade rätt så bra i den då jag inte ville spruta tiken. Det är alltså ingen planerad kull men likväl välkomnad och älskad för det. Mamman är röntgad och kollad ua men pappan är tyvärr för ung för att ha gjort det redan.

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 001
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 792
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈