Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner igen det där. Melker, 7 år kan ibland vara för snäll och inte säga ifrån när Yoshi är för påHar börjat träna Bog och Floki att vara tillsammans inne. Har haft dom åtskilda pga Bogs skada så har inte blivit så mycket av att dom umgås tillsammans. Men Floki är så extremt vek att han inte vågar säga till när Bog konstant biter och hänger på honom, så har sprayat Bog med vatten ifrån en blomspruta ett par dagar nu och idag ligger dom båda och vilar i samma rum. Även om Bog tycker det är MISÄR att inte få bita Floki.
Floki bara står där och piper och stirrar på mig medens bog hänger i hans nackskinn. Så Bog måste lära sig att lämna honom ifred. Men det är svårt när man är liten och har massor med energi.Känner igen det där. Melker, 7 år kan ibland vara för snäll och inte säga ifrån när Yoshi är för på
Dock är de helt lugna när de lämnas ensamma.
Men stackars Floki, han får ju börja säga ifrån.Floki bara står där och piper och stirrar på mig medens bog hänger i hans nackskinn. Så Bog måste lära sig att lämna honom ifred. Men det är svårt när man är liten och har massor med energi.
Nämen oj så söt hon är! Och öronen.Visa bifogad fil 127587Då var Leffes lillasyster Sivan hemma Leffe verkar tycka det är kul och ser efter henne
Ja hon är jättesöt svårt att säga nej till den. Blir jobbigt när både hon och Leffe tittar på en sådär jättegulligtNämen oj så söt hon är! Och öronen.
Pixie äter 2 ggr/dag och har så gjort ett tag.Hur ofta får era valpar mat nu? Harry äter tre gånger om dagen. Läste att man kan ge två gånger från att de är åtta månader, men spelade det någon roll om man fortsätter ge tre?
Tack! Jag tycker mest att det blir en möjlighet till nosaktivering när han får söka efter maten mitt på dagen när jag jobbar, så fortsätter gärna med tre gånger om det kvittar!Pixie äter 2 ggr/dag och har så gjort ett tag.
Visa bifogad fil 127721
Man kan ge hunden hur många små mål mat om dagen som man vill, hur länge som helst, men om man inte pga nån sjukdom/annat mag-tarmkrångel måste, så finns det ingen direkt nytta/fördel med det jämfört med 1-2 ggr/dag.
Mina äter 3 gg/dag oavsett ålder.Hur ofta får era valpar mat nu? Harry äter tre gånger om dagen. Läste att man kan ge två gånger från att de är åtta månader, men spelade det någon roll om man fortsätter ge tre?
Är det samma ras? Är tanken att syssla med drag eller liknande?Skrev ju i början av den här tråden att vi funderade på en valp i år med o om ca en vecka åker jag o hämtar två små tjejer o en vuxen Så de blir fullt ös i höst med 4 hundar, skola o annat men vi ser fram emot de
Buddha äter för det mesta två gånger per dag.Hur ofta får era valpar mat nu? Harry äter tre gånger om dagen. Läste att man kan ge två gånger från att de är åtta månader, men spelade det någon roll om man fortsätter ge tre?
Haha ja de e också polarhundsblandningar o tanken va inte en till för jag hade tänkt vi skulle skaffat en jakthund främst för sambons del men så fick jag ett samtal om dessa o ja sen vart de bestämt Jag e glad att jag e mer van vid att ha 4 o uppåt än bara en så största chocken blir nog sambon som får men han sa faktiskt "Ja men ta dom tre tjejerna för dom måste ju få ett hem" O ja vi håller på med drag o lite annat med, tror variation e braÄr det samma ras? Är tanken att syssla med drag eller liknande?
Har själv fyra hundar men skulle vara en smärre chock att gå från en till fyra . Å andra sidan hade jag ju Tays kullsyskon här en del när ee var små och de kräver ju inte så supermycket när de sysselsätter varann .